اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

آیت الله علم الهدی: امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه فرهنگ‌سازی شود

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه فرهنگ‌سازی شود و دشمنان ما وقتی می‌خواهند به ما ضربه بزنند برای کارها ارزش‌گذاری می‌کنند یعنی کارهای شیطانی که مدنظر خودشان هست را ارزش‌گذاری می‌کنند و افرادی را هم که با این‌ها مخالفت می‌کنند ضد ارزش می‌دانند.

آیت الله علم الهدی: امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه فرهنگ‌سازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی، پیش از ظهر امروز در دیدار با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و جمعی از مدیران این نهاد، با بیان این‌که باید در حوزه امر به معروف و نهی از منکر، فرهنگ‌سازی کنیم، اظهار کرد: قبل از وجود ستاد امر به معروف و نهی از منکر، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر وجود داشت، وقتی شما این فرهنگ را احیا کنید، مردم نیز خود آمران امر به معروف و نهی از منکر می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تأکید بر این‌که «جوسازی علیه این فرهنگ در جامعه»، مانع فرهنگ‌سازی امر به معروف و نهی از منکر است، خاطرنشان کرد: دشمنان ما وقتی می‌خواهند به ما ضربه بزنند، برای کارها ارزش‌گذاری می‌کنند، کارهای شیطانی که مد نظر خودشان هست را ارزش‌گذاری می‌کنند و افرادی را هم که با این‌ها مخالفت می‌کنند ضد ارزش می‌دانند.

وی با بیان این که دشمن از این ابزار برای فساد استفاده می‌کند و عزیزان ما باید مراقب جبرشکنی باشند، گفت: عنصر امر به معروف و نهی از منکر یک عنصر جهادی است و این مسئله، یک جهاد است که ما برای این وظیفه شرعی سه مرتبه داریم.

آیت‌الله علم‌‌الهدی به مراتب امر به معروف و نهی از منکر اشاره و اظهار کرد: براعت قلبی، تذکر لسانی و مرحله سوم، بلیَّت که البته شرایطی دارد، این‌ها سه مرتبه اجرای این فریضه است که با توجه به معنای امر به معروف و نهی از منکر، باید نسبت به آن برخورد جهادی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: اگر تشکیلات امر به معروف و نهی از منکر نداشته باشیم، نمی‌توانیم فرهنگ‌سازی کنیم البته در خراسان رضوی تشکیلاتی به اسم طلایه‌داران فعالیت می‌کنند و درصدد فرهنگ‌سازی این موضع هستند؛ در هر استانی که شما عزیزان حضور دارید باید تشکیلات‌سازی کنید و جوان‌های مخلص را به این تشکیلات دعوت کنید.

وی یادآور شد: شما عزیزان باید آموزش‌هایی را قرار بدهید تا فرزندانمان در همه بخش‌ها بتوانند این فعالیت جهادی را هم در فضای مجازی و هم در فضای حقیقی انجام دهند، هر زمانی که شما عزیزان در کارتان جدی باشید، موفقیت حاصل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اضافه کرد: پای امر به معروف و نهی از منکر بایستید که ان‌شاءالله جزو سربازان مقدس امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) باشید.

انتهای پیام/۷۰۰۵۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول