اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دشمنان همواره در محاسبات خود دچار خطا شده‌اند/ انقلاب اسلامی با قدرت پیش می‌رود

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: دشمنان همواره در محاسبات خود دچار خطا شده‌اند و با وجود همه توطئه‌های آنها، انقلاب اسلامی ایران با قدرت به مسیر خود ادامه می‌دهد.

دشمنان همواره در محاسبات خود دچار خطا شده‌اند/ انقلاب اسلامی با قدرت پیش می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی عصر امروز در آیین معارفه فرمانده جدید سپاه شهرستان سرخه که در فرهنگسرای باران سرخه برگزار شد، اظهار کرد: ایام ۴۲ سالگی انقلاب، گام دوم انقلاب و دهه پنجم انقلاب را طی می‌کنیم و این در حالی است که خیلی‌ها آرزو داشتند که انقلاب اسلامی به ۴۰ سالگی نرسد.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب به مسیر خود پرقدرت و پرتوان ادامه می‌دهد، افزود: در زمانی ۴۲ ساله انقلاب را جشن می‌گیریم که همگان شاهد بودند برخی برای نابودی انقلاب برنامه‌ریزی کرده بودند؛ اما به زباله‌دان تاریخ پیوستند و آخرین آن‌ها هم رئیس‌جمهور قبلی آمریکا بود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه دشمنان انقلاب شناختی از ماهیت انقلاب، فرهنگ ملی و ملت ایران ندارند و در طول این ۴۲ سال تمام توطئه‌هایشان نقش بر آب شده، افزود: دشمنان در محاسبات خود دچار خطا شده‌اند و این خطای محاسباتی از قبل از پیروزی انقلاب تا امروز ادامه داشته است.

دامغانی بیان کرد: تحلیل دشمنان در ایام نزدیک به پیروزی انقلاب اسلامی ایران این بود که محال است این انقلاب به پیروزی منجر شود و این اشتباهات محاسباتی در دوران دفاع مقدس و پس از آن، در ایجاد فتنه‌های مختلف از سوی بدخواهان این انقلاب و نظام وجود داشته و نشأت‌گرفته از عدم شناخت آن‌ها از انقلاب اسلامی و مردم و فرهنگ اسلامی ایرانی است.

وی بیان کرد: باید تمام ظرفیت‌ها در نظام اسلامی برای تعالی و پیشبرد امور استفاده و مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در ادامه با اشاره به اینکه در مدت مسؤولیت خود در سپاه استان سمنان، شهرستان سرخه یکی از کم‌مسأله‌ترین شهرستان‌های استان سمنان بوده است، اظهار کرد: این شهرستان، مردمی با همت والا دارد؛ البته این ویژگی را در دوران دفاع مقدس نیز از مردم این خطه شاهد بوده‌ایم.

دامغانی تأکید کرد: عموم مردم، بسیجیان و پاسداران شهرستان سرخه از زمان شیوع ویروس کرونا در راستای اجرای رزمایش مواسات و همکاری با حوزه بهداشت و درمان با عملکرد خوب خود خوش درخشیده‌اند.

وی اظهار کرد: وحدت و انسجام خوبی که در شهرستان سرخه به ویژه بین نیروهای حزب‌اللهی و انقلابی وجود دارد، باید تقویت شود.

به گزارش فارس، این مراسم با حضور حجت‌الاسلام مصطفی فاطمی‌بصیر امام‌جمعه و علی‌محمد مؤیدی‌زاده فرماندار سرخه و جمعی دیگر از و مسؤولان این شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

در این مراسم از زحمات سرهنگ مرتضی عبداللهی، فرمانده سابق سپاه سرخه تجلیل و سرگرد محمدمهدی ادهم به‌عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه سرخه منصوب شد.

سرگرد ادهم پیش از این جانشین فرماندهی سپاه ناحیه سرخه بوده است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول