اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حسینی مشکلی برای هدایت ذوب‌آهن ندارد/ مهمترین مشکل تیم عدم همدلی بود

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: حسینی مشکلی برای نشستن روی نیمکت ذوب‌آهن دارد و در نهایت اگر کمیته تعیین وضعیت حکم بر غیرقانونی بودن این فسخ دهد، نهایتاً جرایم مالی مشمول حسینی خواهد شد که آن هم احتمالش خیلی کم خواهد بود

حسینی مشکلی برای هدایت ذوب‌آهن ندارد/ مهمترین مشکل تیم عدم همدلی بود

مجتبی فریدونی عصر امروز در حاشیه معارفه سرمربی جدید ذوب‌آهن اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: همه می دانید تیم ما در این فصل شرایط خوبی نداشت و هیچکس از این شرایط راضی نبود و ما و بازیکنان و هواداران  از این شرایط راضی نبودیم. 

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن افزود: حتی رقیبان ما نیز از این شرایط ما ناراحت بودند  و به این نتیجه رسیدیم که باید تغییری در این وضعیت ایجاد کنیم و میان گزینه‌هایی که بودند بررسی کردیم و مجتبی حسینی به دلیل سابقه طولانی حضور در ذوب‌آهن به عنوان مربی و هم به عنوان بازیکن سابقه طولانی در این تیم داشته است مواجهه و محیط اصفهان آشنا بوده است.

وی گفت: با حسینی به دلیل آنکه قابل پذیرش برای جامعه فوتبال اصفهان بود و نتایج خوبی نیز کسب کرده بود پس از فصل قراردادش با وی وارد مذاکره شدیم و در بیست  و ششم بهمن ماه آغاز مذاکرات ما رقم خورد و توانستیم با حسینی به توافق برسیم و از امروز کار را شروع کردیم.

فریدونی درباره مذاکره با مجیدی نیز گفت: با فرهاد مجیدی نیست دوشنبه هفته قبل مذاکراتی را انجام دادیم و پس از آن وی به سفری رفت و همزمان نیز مذاکرات را با آقای حسینی آغاز کردیم؛ در همین حین فرهاد مجیدی انصراف انصراف خود را از حضور در ذوب‌آهن اعلام کرد و کار ما نیز راحت‌تر شد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن بیان داشت: حسینی در ابتدای کار با توجه به شناخت  بازیکنان چند بازیکن را از لیست ذوب‌آهن خارج کرد و قرار است در روزهای آینده با بررسی شرایط تیم نفرات جدیدی به به تیم اضافه شد برای جذب بازیکنان نیز چند بازیکن را اعلام کرده است.

وی تصریح کرد: میلاد جهانی نیز قطعاً در نیم فصل دوم در خدمت ذوب‌آهن خواهد بود و صحبت‌های رسانه‌ها در مورد جدایی وی صحت ندارد

فریدونی در مورد فسخ قرارداد حسینی و نفت مسجد سلیمان نیز گفت: وی به سازمان لیگ مراجعه کرده و درخواست فسخ داده  و هیچ مشکلی برای نشستن روی نیمکت ذوب‌آهن دارد و در نهایت  اگر کمیته تعیین وضعیت حکم بر غیرقانونی بودن این فسخ دهد، نهایتاً جرایم مالی مشمول حسینی خواهد شد که آن هم احتمالش خیلی کم خواهد بود؛ سال گذشته هم این اتفاق افتاده که هومن فاضلی یک هفته به عنوان سرمربی پارس جنوبی و هفته دیگر به عنوان سرمربی ماشین سازی فعالیت کرد و این اتفاقات در فوتبال معمول است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پایان گفت: مهمترین مشکل ذوب آهن پیش از این عدم همدلی بود و تیم یک ارکستر هم‌ساز نبودند و باشگاه هر کاری که لازم باشد برای تقویت تیم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول