اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۹۲ درصد روستاهای سمنان صاحب گاز شدند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: ۹۲ درصد از روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان سمنان از نعمت گاز برخوردار هستند.

۹۲ درصد روستاهای سمنان صاحب گاز شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه سفر به آرادان اظهار کرد: توجه به روستاها و رفع مشکلات زیرساختی در مناطق کمتربرخوردار از رویه‌های مهم و مؤثر عدالت‌محوری در جامعه است.

وی افزود: خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمام نقاط شهری و روستایی استان سمنان ملموس است و از رویه‌های مهم نشر عدالت در جامعه توجه به روستاهاست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بیان کرد: در سال‌های گذشته دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به توسعه مناطق روستایی داشته و گره‌گشایی از مشکلات زیرساختی روستائیان در اولویت کاری مسؤولان است.

فخری تأکید کرد: اگر قرار باشد شهرهای بانشاط داشته باشیم، باید توجه به روستاها باید در اولویت قرار گیرد؛ چراکه آبادانی روستاها زمینه‌ساز توسعه و آبادانی شهرها است.

وی بیان کرد: ۹۲ درصد از روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان سمنان از نعمت گاز برخوردار هستند و به‌طور قطع با تلاش شرکت گاز آمار برخورداری روستائیان استان از نعمت گاز در سال‌های آینده به ۱۰۰ درصد می‌رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: شرکت گاز در انجام امور و اجرای طرح‌های خود نظم خاصی دارد و بر اساس زمان‌بندی برای تکمیل طرح‌ها اقدام می‌کند.

فخری با بیان اینکه نگاه شهرداری‌ها در توزیع خدمات به مردم برای اساس نیاز منطقه و عادلانه باشد، افزود: راه‌اندازی بوستان‌های محله‌ای اقدام ارزشمندی بوده و بهره‌برداری از بوستان فدک آرادان بر اساس نیاز منطقه است.

وی عنوان کرد: راه‌اندازی بوستان کوچک در محله‌ها باعث افزایش شور و نشاط مردم می‌شود و اجرای طرح‌های از این دست در مناطق دورافتاده نشان می‌دهد که شهرداری آرادان به توزیع عادلانه خدمات در امور شهری معتقد است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بیان کرد: راه‌اندازی بوستان‌های منطقه‌ای بر اساس رویکردهای فنی در قالب محله محور در شهرهای استان اجرا شود.

به گزارش فارس، طرح گازرسانی به روستاهای ده سراب و سراب رود شهرستان آرادان در سفر معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان به بهره‌برداری رسید، برای اجرای این طرح ۳۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

 با گازرسانی به روستاهای ده سراب و سراب رود، ۴۰ خانوار و مجموعه‌های کشاورزی و تولیدی منطقه از نعمت گاز برخوردار شدند.

بوستان فدک شهر آرادان نیز با حضور منوچهر فخری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان به بهره‌برداری رسید، برای اجرای این طرح بیش از ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان همچنین در آیین اختتامیه جشنواره «تئاتر در خانه با موضوع کرونا» که در سالن همایش‌های شهرداری آرادان برگزار شد، حضور یافت. یک هزار و ۲۳۲ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

آرادان بر اساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن ۱۳ هزار و ۸۵۴ نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول