اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

جریان انقلاب همه ظرفیت خود را برای انتخابات 1400 پای کار بیاورد

دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران با بیان اینکه تقویت جریان انقلاب در انتخابات ۱۴۰۰ را در گرو وحدت و کارآمدی عنوان کرد و گفت: جریان انقلاب باید همه ظرفیت خود را برای انتخابات 1400 پای کار بیاورد.

جریان انقلاب همه ظرفیت خود را برای انتخابات 1400 پای کار بیاورد

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، محمد سعید احدیان دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی عصر امروز در چهارمین جلسه مجمع عمومی این جمعیت اظهار داشت: جمعیت پیشرفت و عدالت ورق دیگری را رقم می زند و در شرایط فعلی با زحمات دوستان عزیز امروز در ۲۸ استان به صورت فعال فعالیت دارد.

وی افزود: ۲۹ هزار عضو ثبت شده در سایت جمعیت حضور دارند و شورای مرکزی مراکز جمعیت در استان ها و شهرستان به همین صورت نیز در کل استان ها و شهرستان انتخاب شدند.

احدیان با بیان اینکه از میان ۲۰۳ مرکز حدود ۱۶۷ مرکز در کل کشور فعالیت می کنند، خاطرنشان کرد: طبق تغییرات رویکردی توجه بیشتری بر مراکز استانها و شهرستان ها و بدنه اجتماعی خواهیم داشت.

دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت با تاکید بر اینکه که وظیفه خود می دانیم که از اعضای خود در این جمعیت پشتیبانی فکری صورت دهیم، گفت: برای این نیز ساختار رسانه، آموزش و منابع انسانی ایجاد شده است.

احدیان با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰، خاطرنشان کرد: ما بنا داریم بر اساس نقشه دقیق مسیر استراتژی ها را پیش ببریم.

وی با بیان اینکه در آستانه اتفاق مهم انتخابات ۱۴۰۰ قرار داریم، خاطرنشان کرد: جمعیت پیشرفت و عدالت تلاش دارد مبتنی بر نقشه راه دقیق، مسیر را پیش ببرد.

دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت با تاکید بر اینکه ما نمی خواهیم جریان سوم در کشور شویم، تصریح کرد: جوان گرایی و نوگرایی به طور جدی در مانیفست نواصولگرایی در حال شکل گرفتن است.

احدیان همچنین در همین زمینه به حضور جوانان در مجلس در کنار پیشکسوتان اشاره کرد و گفت:
در این مجلس جوانان با کار و تجربه های مختلف حضور دارند بنابراین بخش هایی از این مانیفست صورت گرفته و ما این موضوع را با افتخار به سر دست می گیریم.

وی با اشاره به توصیف و رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره مجلس یازدهم افزود: امروز تغییرات مهم را در جریان انقلاب می بینیم. ساختار انتخاب شدن نیروها صرفا در اتاق در بسته نیست و تشکیلات واقعی وجود دارد. ما می بینیم که جوانگرایی و نوگرایی که در مانیفست نواصولگرایی وجود دارد و الان رو به جلو حرکت می کند. هم اکنون جمع زیادی از جوانان همراه با تجربه ها در مجلس حضور دارند.

وی با اشاره به حساسیت های انتخابات ۱۴۰۰، گفت: انتخابات ۱۴۰۰ از حساسیت زیادی برخوردار است چرا که جریانی همواره تلاش داشته مسیر انقلاب را به سمت دیگری ببرد.

دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت گفت: در سال آینده مسئله صرفا مسئله یک انتخابات نیست بلکه مسئله آینده اقتصاد و نظام است.

احدیان گفت: با انتخاب درست در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ می توانیم نقطه عطفی در مسیر پیشرفت انقلاب به ویژه در آستانه گام دوم انقلاب داشته باشیم.

وی تقویت جریان انقلاب در انتخابات ۱۴۰۰ را در گرو وحدت و کارآمدی عنوان و تاکید کرد: اگر تمام نیروهای انقلاب در جهت هم افزایی و وحدت در کنار هم قرار بگیرند قطعا نتیجه مطلوب حاصل خواهد شد چرا که بدون هم افزایی کنار هم نمی‌توان از این گردنه سخت گذشت. پیمودن این مسیر هزینه دارد. افراد شاید در این راه تخریب شوند اما نباید کنار بنشینند و سکوت کنند و فقط ناظر باشند.

احدیان گفت: جریان انقلاب باید همه ظرفیت خود را پای کار بیاورد. عبور از این گردنه سخت نیاز به فداکاری دارد. یعنی اگر کسی خودش را اصلح می داند انتظار می رود برای پیشبرد اهداف جریان انقلاب به نفع دیگری کنار برود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول