اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ برتر والیبال| عطایی: شانس قهرمانی هم برای خودمان قائل هستیم

سرمربی تیم والیبال هراز آمل گفت: برای خودمان شانس قهرمانی هم قائل هستیم، اما بازی به بازی پیش می‌رویم.

لیگ برتر والیبال| عطایی: شانس قهرمانی هم برای خودمان قائل هستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بهروز عطایی پس از شکست 3 بر یک تیم والیبال هراز آمل مقابل سپاهان اصفهان در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: بازی بدی نبود؛ البته در جریان بازی اینگونه به نظر می‌رسید علی رغم اینکه به بازیکنان تاکید کرده بودیم با تمام توان بازی کنند این اتفاق رخ نداد، چون جایگاه ما تغییری نمی‌کرد. 

وی ادامه داد: شاید این ذهنیت برای تیم مقابل هم وجود داشت. دو تیم انگیزه زیادی برای پیروزی قطعی در این مسابقه نداشتند و به همین دلیل شاهد یک مسابقه معمولی بودیم. به همین دلیل در ست سوم از بازیکنانی استفاده کردم که کمتر به آنها بازی رسیده بود. عملکرد آنها هم خیلی خوب بود چون انگیزه بالایی برای اثبات خود داشتند.

سرمربی تیم والیبال هراز آمل درخصوص رقابت‌های مرحله مقدماتی، گفت: مسابقات خیلی سخت و فشرده بود؛ البته منظورم از فشردگی، برنامه ریزی مسابقات نیست، بلکه نتایجی که کسب می‌شد را می‌گویم. تیم دوم با تیم پنجم تنها دو شکست اختلاف دارد. لیگ خوبی بود و امیدوارم در پلی آف هم شاهد بازی‌های خیلی خوب باشیم.

عطایی درمورد آمادگی بازیکنانش برای حضور در پلی آف عنوان کرد: شرایط بازیکنان خوب است. از زمانی که حضورمان در پلی آف قطعی شد، کمی فشار تمرینات را بالا بردیم تا همه برای بازی‌های حساس پلی آف آماده باشند. وضعیت بدنی شاگردانم خوب است و تنها دو مصدوم داریم که مصدومیت مانع از حضور آنها در مسابقات نمی‌شود. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا هراز را مدعی قهرمانی می‌دانید یا خیر، تصریح کرد: برای هر بازی با تمام توان وارد میدان خواهیم شد. برای خود شانس قهرمانی هم قائل هستیم، اما بازی به بازی پیش می رویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول