اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

انتقاد نماینده مجلس از وضعیت دانشگاه فرهنگیان البرز

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس، با اشاره شرایط دانشگاه‌های فرهنگیان، گفت: هم مسؤول دانشگاه فرهنگیان کرج و فضای این مجموعه نیازمند توجه ویژه مسؤولان و مقامات کشوری است؛ توسعه فضای دانشگاه فرهنگی کرج بسیاری از نیازهای البرز را تأمین می‌کند.

انتقاد نماینده مجلس از وضعیت دانشگاه فرهنگیان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد، عصر امروز در شورای آموزش و پرورش استان البرز که با حضور وزیر آموزش و پرورش در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه در حوزه آموزشی با کمبودهای متعدد پنهان مواجه هستیم، گفت: آموزش و پرورش در حوزه پرورشی باید جدی تر وارد عمل شود.

نماینده مردم کرج در مجلس با اشاره به احادیثی از حضرت رسول اکرم (ص)، اظهار کرد: موظف هستیم در این حوزه بعد تربیت و پرورش پررنگ تر دیده شود، البته گاهی کم توجهی به آن شده است اما باید بیش از گذشته به آن توجه شود.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه در البرز هم در بحث سرانه و هم در بحث سرمایه انسانی کمبود وجود دارد، ادامه داد: حدود دو هزار نیرو کمبود در البرز وجود دارد، همچنین سه هزار و 600 نفر بازنشست می‌شوند، انتظار می‌رود در جذب نیروانسانی در حوزه آموزش و پرورش البرز جدی‌تر اقدام شود.

نماینده مردم کرج با بیان اینکه تعداد زیادی از نیروهای قراردادی، حق التحریری و مربیان پیش دبستانی در البرز هستند، یادآور شد: می‌توان در راستای کاهش نیرو از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

این نماینده مجلس با اشاره به جذب نیرو انسانی از طریق فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان، بیان کرد: این موضوع تأسف مرا برانگیخت، آیا آن‌ها می‌توانند نیاز و خواسته ما را در عرصه آموزش و تربیت برطرف کنند؟ چرا بهای کافی به دانشگاه فرهنگیان داده نمی‌شود؟

عباسی اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان استان البرز یکی از مسائلی قلمداد می‌شود که نیازمند بررسی است، هم مسؤول دانشگاه و هم فضا آن باید مورد توجه ویژه وزارت قرار داشته باشد. اگر توسعه فضای دانشگاه فرهنگیان البرز صورت گرفته بود دانشجویان استان مجبور نبودند برای ادامه تحصیل به استان‌های دیگر بروند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول