اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تحریم‌های دشمن مانع حرکت انقلاب نیست

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی از شگردهای دشمنان است؛ اما با همه این برنامه‌ریزی‌ها، انقلاب اسلامی به‌سرعت در حال حرکت است.

تحریم‌های دشمن مانع حرکت انقلاب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی عصر امروز در آیین معارفه فرمانده سپاه ناحیه سمنان اظهار کرد: امسال با وجود ویروس منحوس کرونا و با اینکه ملت ایران نتوانستند در راهپیمایی پیاده شرکت کنند؛ اما با حضور در راهپیمایی خودرویی و موتوری بار دیگر تصویری زیبا و حماسه‌ای پرشور آفریدند.

وی افزود: ملت ایران به دشمنان ثابت کردند که این انقلاب همچنان پویا و پرنشاط در حال طی مسیر به‌سوی هدف خود است و هیچ‌چیز نمی‌تواند مانع برگزاری جشن بزرگ انقلاب شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: باید به این نکته توجه کنیم که ماهیت انقلاب اسلامی ماهیتی ضداستکباری و ضدطاغوتی بوده و فلسفه و دلیل شکل‌گیری انقلاب، علاقه شدید مردم برای زندگی در سایه حکومت دینی و اسلامی است.

دامغانی بیان کرد: انقلاب ما انقلاب ضدآمریکایی بود و این ملت مقصر اصلی تمام فتنه‌ها را از سال ۳۲ تا ۵۷ آمریکای ملعون می‌داند که یکی از بدترین آن‌ها، تأیید سند بردگی مردم و کاپیتولاسیون بود که از عوامل مؤثر در شکل‌گیری انقلاب اسلامی بود.

وی ادامه داد: در تمام این ۴۲ سال مبارزه مردم ما با آمریکا ادامه داشت و در هیچ مقطعی توطئه‌ها علیه نظام اسلامی ما قطع نشد که از جمله آن‌ها می‌توان به کودتاها علیه نظام برای سلطه مجدد و ایجاد مسائل قومی و قبیله‌ای و فتنه‌اندازی اشاره کرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: دشمن تاکنون فتنه‌های زیادی را با استفاده از رسانه‌های غربی علیه نظام طراحی کرده تا بتواند دین‌باوری را زیر سؤال برده و فروپاشی نظام را رقم بزند.

دامغانی ادامه داد: تحریم‌های فلج‌کننده و فشارهای اقتصادی از دیگر شگردهای دشمنان است؛ اما با وجود تمام این توطئه‌ها، مراسم ۲۲ بهمن‌ماه امسال را هم در اوج خود دیدند و با همه این برنامه‌ریزی‌ها، دنیا می‌بیند که انقلاب به‌سرعت در حال حرکت است.

وی ادامه داد: ملت ما درس مقاومت و ایستادگی را به‌کل دنیا آموختند و امروز شاهد افول ابرقدرتی آمریکا هستیم؛ چنانچه همه سیاسیون و اندیشمندان برتر جهان به این موضوع اذعان دارند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره بر اینکه خاصیت انقلاب اسلامی، ضد استکباری است و به همین دلیل نیز دشمنی آمریکا و هم‌دستانش پایان‌ناپذیر است، گفت: برای گذر از این پیچ باید گوش به فرمان رهبر و ولی امر مسلمین باشیم؛ چراکه ایشان دانا و آینده‌نگر هستند و برای تمام حیله‌های دشمن برنامه‌ای از پیش تعیین شده داشتند و خواهند داشت.

دامغانی بیان کرد: برخی دوستان در داخل کشور معتقدند که برای پیشرفت باید هم انقلاب و هم آمریکا را در کنار یکدیگر داشته باشیم و از نرم‌افزار غربی‌ها استفاده کنیم؛ اما از همان ابتدا این دو در تقابل یکدیگر بودند و خوی و روحیه انقلاب اسلامی و آمریکا در مقابل و در تضاد یکدیگر است.

وی اظهار کرد: اگر نگاهی به تاریخ بیندازیم، متوجه می‌شویم که هر کجا با آمریکا سازش کردیم، شرایط نه تنها بهتر نشد، بلکه بدتر از گذشته شد؛ همچنین ما دارای نعمت‌هایی همچون قرآن، ائمه معصومین، پیامبران و ولایت‌فقیه هستیم و هیچ پشتوانه‌ای از این‌ها بزرگ‌تر وجود ندارد.

به گزارش فارس، این آیین با حضور جمعی از مسؤولان و بسیجیان در حسینیه شهدای سپاه ناحیه سمنان برگزار شد.

در این آیین از زحمات سرهنگ محمد امامی تقدیر و سرهنگ مرتضی عبداللهی که پیش از این فرمانده سپاه ناحیه سرخه بود، به‌عنوان فرمانده سپاه ناحیه سمنان معرفی شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول