اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

افتتاح جام بسیج رسانه با پیروزی پرگل خبرنگاران ورزشی

دوره جدید رقابت‌های فوتسال جام بسیج رسانه‌ها در صدا و سیما با پیروزی خبرنگاران ورزشی فوتسالیست قم آغاز شد.

افتتاح جام بسیج رسانه با پیروزی پرگل خبرنگاران ورزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با همکاری شورای ورزش و بسیج صدا و سیمای مرکز قم دوره جدید رقابت‌های فوتسال رسانه‌ها در این مرکز با عنوان جام بسیج و گرامیداشت مبعث رسول گرامی اسلام (ص) با حضور پنج تیم به شکل دوره‌ای آغاز شد و در روز نخست تیم‌های نقره‌سرای شهر بهشت و رادیو قم حریفان خود را شکست دادند.

تیم نقره‌سرای شهر بهشت که خبرنگاران ورزشی قم در آن عضویت دارند در دیدار افتتاحیه این بازی‌ها به مصاف ستارگان سرخ رفت و بازی جذاب دو تیم با قضاوت عباس غلامی و مجید مشایخی، پنج گل داشت که تمام آنها سهم خبرنگاران ورزشی قم بود و این تیم نخستین سه امتیاز این رقابت‌ها را با یک نتیجه پرگل به دست آورد.

تیم «نقره‌سرای شهر بهشت» با ترکیب خبرنگاران ورزشی قم یعنی محمدجعفر عابدی به عنوان مربی و کاپیتان، عباس زارعی، عباس قاسم‌پور، روح‌الله جانقربان، حامد اسماعیلی، محسن امینی و رضا جعفری در این بازی‌ها حضور یافته و در دیدار افتتاحیه با دو گل عباس زارعی، دو گل روح‌الله جانقربان و یک گل عباس قاسم‌پور به برتری پنج بر صفر برابر ستارگان دست یافت.

تیم ستارگان سرخ نیز با جمعی از بازیکنان شاخص فوتسال نظیر سیدمحمد سیدابراهیمی، فرشاد عرب، حسین نبی‌گل، امیر خالقی، داوود گودرزی، علی‌اصغر لکی و مصطفی معارفوند در این رقابت‌ها حضور یافته، ضمن اینکه محسن اسمی سرپرستی این تیم را بر عهده دارد.

دیگر بازی روز نخست بازی‌های جام بسیج رسانه در صدا و سیمای مرکز قم بین تیم‌های رادیو و حراست به انجام رسید که در پایان این شاگردان ابراهیم پازوکی در رادیو بودند که تیم خوب و پرمهره حراست را با دو گل شکست دادند، ضمن اینکه تیم تاسیسات در روز نخست با قرعه استراحت رو به رو شد.

این دوره از رقابت‌های فوتسال جام بسیج رسانه در صدا و سیمای مرکز قم از روز شنبه دوم اسفند ماه پیگیری می‌شود و در نخستین بازی تیم‌های نقره‌سرای شهر بهشت و حراست صدا و سیما به مصاف یکدیگر می‌روند و بازی دوم را تیم‌های تاسیسات و ستارگان سرخ برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول