اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

بارش شدید برف در گردنه‌های همدان/ خدمت‌رسانی ۱۲ تیم در گردنه‌ها

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان از بارش شدید برف در گردنه‌های همدان خبر داد و گفت: رانندگان از مسافرت‌های غیرضروری خودداری کنند.

بارش شدید برف در گردنه‌های همدان/ خدمت‌رسانی ۱۲ تیم در گردنه‌ها

غلامعلی همایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به بارش برف و باران در استان اظهار کرد: در گردنه‌ها خصوصا اسدآباد،  همه‌کسی و آواج بارش شدید برف را داریم و همچنان این وضعیت ادامه دارد.

وی بیان کرد: همکاران پلیس در حدود ۱۲ تیم در گردنه اسدآباد، همه‌کسی، آوج و دخان حضور دارند و پاکسازی با عوامل اداره راه و شهرسازی انجام می‌شود و تا این لحظه مشکل خاصی نبوده و تردد انجام شده است.

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان خاطرنشان کرد: به صورت مقطعی و آن هم یک ساعته ممنوعیت تردد کامیون تریلی را داریم و  سطح محور باز است.

وی با توصیه به خودداری از مسافرت‌های غیرضروری از سوی رانندگان گفت: آنها فاصله طولی از ماشین جلویی به اندازه کافی رعایت و با سرعت مطمئنه حرکت کنند و از توقف در حاشیه جاده‌ها که همکاران با اداره راه پاکسازی را انجام می‌دهند نیز خودداری کنند تا مانع پاکسازی نشوند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول