اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

آماده‌باش کامل نیروهای امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر لرستان/ رهاسازی و اسکان در راه‌ماندگان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان با اشاره به بارش برف و باران در اغلب نقاط لرستان، گفت: تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان جهت امدادرسانی و کمک به در راه‌ماندگان آماده‌باش هستند.

آماده‌باش کامل نیروهای امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر لرستان/ رهاسازی و اسکان در راه‌ماندگان

صارم رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به بارش برف و باران در اغلب نقاط لرستان، اظهار کرد: تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان جهت امدادرسانی و کمک به در راه‌ماندگان آماده‌باش هستند.

وی خاطرنشان کرد: شب گذشته نیروهای امدادرسانی مشغول خدمت در ۲ منطقه «گشور» و «گاماسیاب» بودند و مشکلات اسکان و رهاسازی شهروندان را در این نقاط حل کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان با بیان اینکه از صبح امروز بارش برف در شهرهای شمالی استان شروع شده، گفت: اگرچه تاکنون گزارشی مبنی بر وجود حادثه در نقاط برف‌خیز اعلام نشده، اما اکیپ‌های جمعیت هلال‌احمر در آمادگی کامل برای امدادرسانی هستند.

رضایی بیان داشت: پایگاه‌های ثابت و سیار جمعیت در محورهای اصلی و فرعی استان نیز مستقر هستند و در صورت بروز حادثه و یا اعلام نیاز در محل موردنظر برای کمک حاضر خواهند شد.

وی با اشاره به استقرار نیروهای بیشتر در مناطق برف‌خیز استان همانند شول‌آباد الیگودرز، گفت: گزارشی از انسداد مسیر اعلام نشده، اما به پایگاه‌های شاپورآباد و شول‌آباد فراخوان و آماده‌باش کامل داده شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول