اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تردد در تمام محورهای اصلی لرستان در جریان است

مدیرکل راهداری لرستان گفت: تردد در تمام محورهای اصلی و شریانی استان در جریان است اما اکنون راه‌های الیگودرز به اصفهان، بروجرد به اشترینان و توره، نورآباد به گشور و گاماسیاب به علت بارش سنگین برف لغزنده هستند.

تردد در تمام محورهای اصلی لرستان در جریان است

عباس شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: به همت نیروهای راهداری استان با وجود بارش سنگین برف در مناطق کوهستانی و گردنه‌های لرستان  تردد در تمام محورهای اصلی و شریانی استان  در جریان است.

وی با بیان اینکه بیشترین بارش برف مربوط به شهرستان‌های دلفان، بروجرد و الیگودرز بوده است، افزود: اکنون راه‌های اصلی در حوزه الیگودرز به اصفهان، بروجرد به اشترینان و توره، نورآباد به گشور و گاماسیاب به علت ریزش سنگین برف لغزنده است.

مدیرکل راهداری لرستان بیان کرد: با توجه به بارش سنگین برف از رانندگان تقاضا می شود ضمن رعایت نکات ایمنی حتما با استفاده از زنجیر چرخ  از این محورها تردد کنند و همراه خود وسایل گرمایشی ماندد  پتو همراه داشته باشند.

شرفی با اشاره به اینکه اولویت اصلی هنگام وقوع باران و برف سنگین باز نگه داشتن جاده‌ها اصلی است که این امر به خوبی در لرستان محقق شده است همچنین به محض پایان بارش‌ها که بر اساس پیش بینی‌ها در ظهر امروز اتفاق می‌افتاد به سراغ بازگشایی جاده‌های روستایی استان می‌رویم.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول