اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ماموریت مدارس با شیوع کرونا تغییر کرد

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ماموریت مدارس با شیوع کرونا تغییر کرد، گفت: کرونا فرصت خوبی برای آشتی آموزش و پرورش و خانواده‌ها است.

ماموریت مدارس با شیوع کرونا تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن حاجی میرزایی پیش از ظهر امروز در نشست اختصاصی با مدیران مدارس استان زنجان در بستر شبکه شاد اظهار کرد: مدیریت مدرسه کلیدی‌ترین و راهبردی‌ترین نقش در آموزش و پرورش هر کشور است. 

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه هدف اصلی نظام تعلیم و تربیت، رسیدن دانش‌آموزان به توانایی و شکوفایی قابلیت‌ها است، تاکید کرد: مدیر مدرسه می‌تواند نهاد آموزش و پرورش را به این هدف رسانده و اطمینان لازم را بدهد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش در آیینه مدیر مدرسه دیده می‌شود، عنوان کرد: نقش مدیریت مدرسه یک نقش پر بها و مهم است.

حاجی میرزایی افزود: اگر به تمامی نقش‌ها با یک اندیشه عمیق بنگریم، کمتر نقشی به اندازه مدیر یک مدرسه بار و محتوا خواهد داشت.

 وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه مدیران و معلمان همواره در فکر و رفتار ذهن دانش‌آموزان نقش می‌بندند، اضافه کرد: برای همین جایگاه معلمان رفیع و ارزشمند است که ضرورت دارد قدردان آن باشیم.

وی با اشاره به اینکه امروز با وجود کرونا ماموریت‌های مدیران مدارس تغییر کرده است، عنوان کرد: با شیوع این بیماری دست به کار شدیم تا از راه دیگری به مقصد یعنی آموزش باکیفیت دست پیدا کنیم.

حاجی میرزایی با تاکید بر اینکه آموزش با کیفیت دانش‌آموزان، ماموریت اصلی مدیران و معلمان است، بیان کرد:  باید همه تلاش‌ها برای تحقق این مهم باشد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه معلمان و اولیا باید ارتباط مستمر با دانش‌آموزان برقرار کنند، گفت: این ارتباط‌ها می‌تواند به ما اطمینان دهد که آموزش با کیفیت در حال انجام است و مدیرانی که ارتباط درستی با  دانش‌آموزان، معلمان و والدین برقرار کنند، مدیران موفقی هستند.

وی تصریح کرد: کرونا ضرورت پیوند عمیق‌تر خانواده و مدرسه را نشان داده و فرصتی برای آشتی و ارتباط عمیق آموزش و پرورش با خانواده‌ها است.

انتهای پیام/۷۳٠٠۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول