اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

حضور خوب کردستان در مسابقات کشوری ژیمناستیک بزرگسالان

رئیس هیات ژیمناستیک استان کردستان با اشاره به آغاز مسابقات ژیمناستیک بزرگسالان کشور از امروز، از آمادگی خوب ورزشکاران کردستان در این مسابقات خبر داد.

حضور خوب کردستان در مسابقات کشوری ژیمناستیک بزرگسالان

امید شیخ‌احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: تمرین‌های هیات ژیمناستیک کردستان و تعداد ورزشکاران به خاطر شیوع ویروس کرونا بسیار کم شده است اما تلاش کرده‌ایم که قهرمانان استان را حفظ کنیم و آمادگی آنها را در سطح مطلوبی نگه داریم.

وی افزود: مسابقات ژیمناستیک امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا اکثرا به صورت مجازی برگزار شد و اکنون نیز مسابقات بزرگسالان و مسابقات ژیمناستیک کارگری کشور به صورت مجازی به ترتیب امروز و فردا برگزار می‌شود.

شیخ‌احمدی خاطرنشان کرد: مسابقات کارگری ژیمناستیک در رده سنی نونهالان و نوجوانان برگزار خواهد شد و مسابقات بزرگسالان نیز در رده سنی بالای ۱۸ سال در حال برگزاری است. 

رئیس هیات ژیمناستیک کردستان گفت: در رده سنی بزرگسالان پدرام زاهدی ملی‌پوش در تیم استان حضور دارد و امیدواریم با تمریناتی که داشته‌ایم است نتایج مطلوبی حاصل شود. 

همچنین آریز محمودبیگی، کاوان نوراللهی و آرمین کاظمی از ورزشکاران رده سنی بزرگسالان در تیم استان هستند که در این مسابقات شرکت می‌کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به تعطیلی سالن‌های ورزشی باز هم توانسته‌ایم تا حدودی آمادگی ورزشکاران را حتی به صورت تمرین در هوای آزاد و تمرین مجازی حفظ کنیم اما دو ماه است که ورزشکاران ما به صورت مستمر در حال تمرین برای این مسابقات هستند.

شیخ‌احمدی در مورد مسائل و مشکلات موجود گفت: متاسفانه وسایل و امکانات ما قدیمی شده و بعضا قدمت آنها به ۳۰ یا ۴۰ سال می‌رسد که در حال فرسودگی هستند و تمرین با وسایل اینچنینی باعث آسیب‌دیدگی ورزشکاران می‌شود و نیز این وسایل به دلیل وارداتی بودن قیمت بالایی دارند که هیات توان خرید آنها را ندارد و انتظار داریم مسئولان باتوجه به اینکه رشته ژیمناستیک یک رشته پایه و پر مدال است به این مسئله توجه نمایند.

وی در پایان افزود: مشکل دیگری که اکنون وجود دارد مشکل مرخصی خدمت سربازی آقای پدرام زاهدی است که با توجه به پیگیری‌ها و رایزنی‌هایی که هیات استان و فدراسیون ژیمناستیک با سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام داده است هنوز جواب قطعی نگرفته و همین امر منجر شده است که این قهرمان ملی‌پوش نتواند با آسودگی خاطر به تمرین بپردازد و استرس این مسئله روی تمرینات این ورزشکار اثر داشته است.

انتهای پیام/ ۲۳۳۰/۸۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول