اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس و استقلال بسته است

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال مدت زمان نقل و انتقال بازیکنان لیگ برتر فوتبال را از دو لغایت 28 اسفند ماه دانست و گفت: پنجره نقل و انتقالات باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال بسته است.

پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس و استقلال بسته است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، فریبرز محمودزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: دور رفت بازی‌های لیگ برتر فوتبال، یک اسفند ماه جاری با بازی معوقه پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان به اتمام می‌رسد و پنجره نقل‌ و انتقال بازیکنان لیگ برتر از دو لغایت ۲۸ اسفند باز است.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال با بیان اینکه تیم‌های لیگ برتر براساس آیین‌نامه می‌توانند ۶ بازیکن را به تیم اضافه کنند، گفت: پنجره نقل و انتقالات باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال بسته است، اما دیگر تیم‌های لیگ برتری می‌توانند در بخش بین‌المللی هم نسبت به جذب بازیکن خارجی اقدام کنند. 

وی با اشاره به اینکه باشگاه‌های فوتبال در صورت پرداخت مطالبات بازیکنان می‌توانند مجوزهای مربوط به کمیته تعیین وضعیت سازمان لیگ را دریافت کنند، افزود: سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال همواره از باشگاه‌ها برای ارتقای سطح کیفی و فنی بازیکنان و کادر فنی حمایت کرده است.

محمودزاده با اشاره به اینکه برخی بازیکنان از تبعات فسخ یک طرفه قرارداد خود با باشگاه آگاه نیستند، تصریح کرد: متأسفانه برخی از بازیکنان قراردادهای خود را با باشگاه‌ها به راحتی فسخ می‌کنند که این امر در مواردی ممکن است باعث محرومیت چهار لغایت ۶ ماهه بازیکن شود.  

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال با بیان اینکه فسخ یک طرفه قرارداد با باشگاه به سادگی انجام نمی‌شود، گفت: بازیکن اگر نتواند مستندات لازم یا در مدل قرارداد خود این شرایط را قید نکرده باشد دچار آسیب‌شده و در متن فسخ یک‌طرفه تمامی مسؤولیت برعهده بازیکن است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول