اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

رئیس سازمان زندان‌ها: ۴۰ درصد از زندانیان کشور آموزش کسب‌وکار دیده‌اند

رئیس سازمان زندان‌ها گفت: تا امروز ۴۰درصد زندانیان کشور آموزش دیده اند و قرار است تا پایان سال ۵۰ درصد زندانیان حرفه‌های کسب و کار را فراگیرند.

رئیس سازمان زندان‌ها: ۴۰ درصد از زندانیان کشور آموزش کسب‌وکار دیده‌اند

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، رئیس سازمان زندان‌ها در سفر یک روزه به قم با آیت الله حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد.

آیت الله حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ابتدای این دیدار با اشاره به ضرورت ریشه یابی جرم در جامعه شناسایی عوامل انحراف زندانیان را یکی از از وظایف سازمان زندان‌های کشور برشمرد و گفت: با دانستن این آسیب ها، متولیان دینی، تصمیم گیرندگان فرهنگی و مسولان زمینه پیشگیری از انحراف و جلوگیری از ورود افراد به زندان و سالم سازی محیط جامعه را فراهم کنند.

آیت الله حسینی بوشهری آشنا نبودن افراد با حقوق خود و قوانین را از دیگر آسیب‌ها عنوان کرد و گفت: باید از رسانه، صداو سیما و فضای مجازی شهروندان را با حقوق خود و سبک زندگی اسلامی آشنا کرد.

وی رسالت دست اندرکاران امور ساز مان زندان‌ها را تربیت و اصلاح زندانیان اظهار کرد و خواستار پیگیری امور اشتغال و معیشت پس از آزادی زندانیان شد.

رییس سازمان زندان‌ها نیز با بیان اینکه آموزش حرفه‌های تولید برای کسب و کار زندانیان از برنامه‌های این سازمان است گفت: تا امروز ۴۰درصد زندانیان کشور آموزش دیده اند و قرار است تا پایان سال ۵۰ درصد زندانیان حرفه‌های کسب و کار را فراگیرند.

حاج محمدی در ادامه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی در زندان‌های کشور گفت: توجه به اشتغال و حرفه آموزی، سلامت جسم و روح زندانیان و مراقبت از خانواده‌ها از اهم فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی در زندان هاست.

رییس سازمان‌های کشور که به قم سفر کرده به همراه مدیر کل زندان‌های قم پس از دیدار با آیت الله حسینی بوشهری از اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی قم بازدید کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول