اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اذعان وزیر جنگ اسرائیل؛ جنگ با حزب‌الله «بهای سنگین» دارد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن بیان تهدیدهایی علیه کشور و مردم لبنان، اذعان کرد اگر جنگی در جبهه شمالی فلسطین اشغالی دربگیرد، صهیونیست‌ها بهای سنگینی باید پرداخت کنند.

اذعان وزیر جنگ اسرائیل؛ جنگ با حزب‌الله «بهای سنگین» دارد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، هشدارهای «سید حسن نصرالله» دبیر کل جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان درباره هرگونه ماجراجویی رژیم صهیونیستی، مسئولان تل‌آویو را به حدی نگران کرده که زبان به تهدید تمام کشور لبنان و مردم آن گشوده‌اند.

به نوشته رسانه‌های اسرائیلی، «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم، امروز (پنجشنبه) طی سخنرانی در مراسم یادبود نظامیان صهیونیست کشته‌شده در جنگ‌های این رژیم، دولت و مردم لبنان را تهدید کرد.

گانتز، که بخوبی از قدرت و پتانسیل موشکی و نظامی حزب‌الله خبر دارد، اذعان کرد: «اگر جنگ بر ما تحمیل شود، بهای سنگینی را در جبهه‌های نبرد باید پرداخت کنیم».

بر اساس گزارش خبرنگار یدیعوت آحارونوت، وی در راستای تهدیدهای پوشالی و برای حفظ آبروی رژیم اشغالگر قدس، مدعی شد: «اما بهایی که دشمنان ما باید پرداخت کنند هم سخت و سنگین خواهد بود. لبنان خواهد لرزید و حزب‌الله ضربه سختی می‌خورد».

نصرالله شامگاه سه‌شنبه در سالروز شهادت فرمانده مقاومت، شهید «عماد مغنیه»، فرمانده میدانی نیروهای حزب‌الله، هشدار داده بود: «اسرائیل با آتش بازی نکند؛ ما به معادله قبل باز می‌گردیم... جبهه داخلی اسرائیل با واقعیاتی روبه‌رو خواهد شد که قبلاً ندیده باشد».

دبیر کل حزب‌الله لبنان تاکید کرد: «در هر جنگ احتمالی آینده که تحمیل کنند با قاطعیت مقابله می‌کنیم. شهر ما را بزنند، شهرشان را می‌زنیم... ما می‌توانیم از خودمان دفاع کنیم و اگر روستاهای ما را بزنند، ما هم شهرک‌های‌شان را می‌زنیم. اگر شهرهای‌مان را بزنند، شهرهای‌شان را می‌زنیم».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی چند روز پیش نیز با ادعای اینکه اجازه تبدیل شدن لبنان به یک «دولت تروریستی» را نمی‌دهند، تهدید کرد این بیروت است که بهای هرگونه درگیری در جبهه شمالی را پرداخت خواهد کرد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول