اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

خسارت وزش باد به گلخانه‌‌های امان‌آباد اراک

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان مرکزی گفت: روز گذشته شاهد وزش باد شدید با سرعت لحظه‌ای بیش از ۱۰۰ متر بر ثانیه در برخی مناطق استان بودیم که متأسفانه به گلخانه‌‌های امان‌آباد حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد خسارت وارد شد.

خسارت وزش باد به گلخانه‌‌های امان‌آباد اراک

حمیدرضا غیاثی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک، با اشاره به اعلام وضعیت هشدار در زمینه ورود سامانه بارشی به استان مرکزی اظهار کرد: هشدارهای لازم به اعضای ستاد مدیریت بحران، فرمانداران و شهرداران اعلام شده و تمام تیم‌های عملیاتی در آماده‌باش کامل هستند.

وی بیان کرد: روز گذشته شاهد وزش باد شدید با سرعت لحظه‌ای بیش از ۱۰۰ متر بر ثانیه در برخی مناطق استان بودیم که متأسفانه به گلخانه‌‌های امان‌آباد خسارت وارد شد.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان مرکزی با بیان اینکه میزان دقیق خسارت به گلخانه‌ها در دست بررسی است، تصریح کرد: برخی از گلخانه‌ها حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد دچار خسارت شدند.

غیاثی عنوان کرد: بیشترین بارندگی در نوار غربی و جنوب غربی از جمله زالیان و شازند بوده است و در حال حاضر نیز در مهدی‌آباد و گردنه قاقان شاهد بارش برف هستیم.

وی با بیان اینکه در مناطق سربند و هندودر تا ۳۰ سانتی‌متر بارش برف اعلام شده است، گفت: بر اساس پیش‌بینی هواشناسی بارش‌ها تا عصر امروز ادامه دارد و با همت راهداران تمام محورهای مواصلاتی استان باز هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول