اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

طرح ولایت از باقیات‌صالحات علامه مصباح یزدی

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه برگزاری طرح ولایت در راستای مقابله با هجمه‌های مختلف دشمن موجب پایداری می‌شود، گفت: برگزاری طرح ولایت از باقیات‌صالحات علامه مصباح یزدی است.

طرح ولایت از باقیات‌صالحات علامه مصباح یزدی

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام سعید مهدوی ظهر امروز در جمع شرکت‌کنندگان طرح ولایت استان گیلان با گرامیداشت یاد علامه مصباح یزدی اظهار کرد: برگزاری طرح ولایت از باقیات‌صالحات علامه مصباح یزدی است که در زمان حیات خود به یادگار گذاشته است.

وی با بیان اینکه برگزاری این دوره برای تولید فکر، اندیشه و هویت فکری آحاد جامعه خصوصاً قشر فرهیخته دانشگاهی مؤثر است، گفت: برگزاری طرح ولایت در راستای مقابله با هجمه‌های مختلف دشمن موجب پایداری می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه در حوزه مربوط به خودسازی و تمدن‌سازی یکی از اولویت‌ها حفظ هویت است، افزود: دشمن به دنبال این است که هویت ما را بشکند و جامعه را بی‌هویت کند.‌

مهدوی با اشاره به اینکه نظام سلطه به دنبال استعمار و استثمار است، تصریح کرد: نظام سلطه در حوزه هویت‌سوزی توانسته قدم‌هایی را بردارد و ما باید هوشیار باشیم تا با انجام کارهای مناسب زمینه شکوفایی جوانان را فراهم کرده تا جوانان فاقد هویت نشوند و از ظرفیت آنان به‌خوبی استفاده شود.

وی برگزاری این دوره را موجب ساماندهی زیربنای فکری در این طرح‌ها دانست و گفت: ریشه توفیق انقلاب اسلامی وجود عناصر انقلابی در حوزه مبانی اعتقادی است که مجاهدت‌های فراوانی کردند.

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، یکی از شخصیت‌هایی که درراه مبارزه قبل از پیروزی انقلاب تلاش‌های زیادی کرد علامه طباطبایی بود که با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن توانست زیربنای فکری قرآنی را در میان مردم تشکیل دهد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول