اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

شرکت دانش‌بنیان دارویی، فاتح جشنواره ملی صنعت سلامت محور

چهارمین دوره جشنواره ملی صنعت سلامت‌محور ایران با تقدیر از 79شرکت برتر به کار خود پایان داد.

شرکت دانش‌بنیان دارویی، فاتح جشنواره ملی صنعت سلامت محور

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، جشنواره ملی صنعت سلامت محور ایران که با رویکرد ارتقای سلامت محصولات و خدمات با چشم انداز بهبود سیستم سلامت کشور در صنایع مرتبط برگزار می‌شود، با حضور معاون آموزش،‌ پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت، برگزیدگان چهارمین دوره خود را شناخت.

در جشنواره چهارم که با هدف شناسایی و تشویق شرکت‌ها و سازمان‌های متعهد به سلامت و معرفی آخرین دستاوردها با حضور 156 شرکت برگزار شد، شرکت دانش‌بنیان باریج اسانس، تولیدکننده داروهای گیاهی و اولین شرکت دانش‌بنیان دارویی در کشور موفق شد بالاترین نشان و امتیاز را کسب کند. این شرکت دانش‌بنیان که با تحقیقات تخصصی در زمینه گیاهان دارویی و داروهای گیاهی، بخشی از فعالیت‌های خود را بر احیای طب سنتی و مصرف گیاهان بومی ایران قرار داده و تولید بیش از 160 قلم داروی گیاهی انسانی و 14 قلم داروی گیاهی دامپزشکی را در کارنامه دارد، همچنین موفق به کسب عنوان واحد برتر شاخص تحقیق، پژوهش و نوآوری در زمینه تولید محصولات سلامت محور در این جشنواره شد.

در پایان چهارمین دوره جشنواره ملی صنعت سلامت محور ایران که اهدافی مانند پایش، رتبه‌بندی، اعتبار بخشی، معرفی مجموعه‌های برتر و سازمان‌های متعهد به امر سلامت، معرفی آخرین دستاوردهای واحدهای سلامت محور و ارتقای سطح آگاهی، نگرش و فرهنگ استفاده از محصولات و خدمات سلامت محور را دنبال می‌کند، از 79 شرکت برتر در این عرصه با حضور مسئولان بخش سلامت کشور تقدیر شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول