اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

وزیر جنگ صهیونیست: بدون بازگرداندن اسرا، گامی برای توسعه غزه برداشته نمی‌شود

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اشاره به دو اسیر این رژیم نزد «حماس»، تصریح کرد، بدون بازگردان اسرا گامی در راستای توسعه نوار غزه برداشته نخواهد شد.

وزیر جنگ صهیونیست: بدون بازگرداندن اسرا، گامی برای توسعه غزه برداشته نمی‌شود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، امروز (پنجشنبه)، در اظهاراتی به اسرای این رژیم در زندان‌های جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) پرداخت.

به گزارش وبگاه خبری «فلسطین الان»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای در این خصوص اعلام کرد که تلاش‌های این رژیم برای بازگرداندن «آرون شاؤول» و «هدار گولدین» دو اسیر صهیونیست در زندان‌ها حماس ادامه خواهد داشت.

بنی گانتز در ادامه گفت: «به عنوان شخصی که آنها را به جنگ فرستاد، در قبال آنها احساس مسئولیت می‌کنم. بدون بازگرداندن آن دو نفر، گامی برای توسعه غزه در کار نخواهد بود».

گانتز افزود که او، نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی و به طور کلی تمام ساختار سیاسی این رژیم با کمک قاهره و برخی کشورهای دیگر که اشاره‌ای به نام آنها نکرد، برای بازگرداندن نظامیان رژیم صهیونیستی از نوار غزه تلاش خواهند کرد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پایان اظهاراتش گفت: «تمام تلاش‌ها را ادامه خواهیم داد تا مکان آنها -هر جا که باشند- پیدا کنیم».

رژیم صهیونیستی مدعی است که دو نظامی این رژیم به نام‌های آرون شاؤول و هدار گولدین در جنگ سال ۲۰۱۴ کشته‌ شده‌اند و حماس جسد آنها به همراه دیگر اسرای صهیونیست در قید حیات، در اختیار دارد.

با این حال، جنبش مقاومت اسلامی از دادن اطلاعات درباره اینکه این دو نظامی کشته شده‌اند یا خیر امتناع می‌ورزد و تلاش دارد در قالب عملیات تبادل اسرا هزاران اسیر فلسطینی را آزاد کند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول