اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

قطع راه ارتباطی روستای پران پرویز پل‌دختر بر اثر سیلاب

دهیار روستای پران پرویز پل‌دختر از قطع راه ارتباطی این روستا بر اثر طغیان رودخانه کشکان و جاری شدن سیلاب خبرداد.

قطع راه ارتباطی روستای پران پرویز پل‌دختر بر اثر سیلاب

سجاد کریمی فرد روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگارفارس در پل‌دختر، اظهار داشت: بر اثر بارش‌های شدید و بالا آمدن آب رودخانه کشکان جاده خاکی روستای پران پرویز زیر آب رفت و راه ارتباطی اهالی قطع شد.

وی افزود: راه ارتباطی روستای پران پرویز با یک‌هزار و 300 نفر با 370 خانواردر جریان سیل فروردین ماه سال 1398 تخریب شد و پس از آن با لوله‌های راهداری در بستر رودخانه کشکان ارتباط موقتی برای رفت و آمد اهالی برقرار شد امروز به طور کلی قطع شد.

دهیار روستای پران پرویز از عدم توجه مسئولان و وعده های تو خالی آنان انتقاد کرد و گفت: پل موقت روستای پران پرویز با نخستین بارندگی‌های اخیر تخریب و لوله ها را رودخانه کشکان با خود برد و راه ارتباطی اهالی روستا با پل‌دختر و سایر نقاط را قطع کرده است.

کریمی فرد یادآورشد:در وضعیت و شرایط سخت کرونایی چنانچه یکی از اهالی بیمار شود و نیاز به درمان داشته باشد برای رساندن وی به مرکز درمانی پل‌دختربه ناچار بایدمسافت طولانی روستاهای تیمور آباد ، کیان آباد و مورانی را طی کند که مشکلات خاص خود را دارد.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول