اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

چوکای قعر جدولی به مصاف پارس جنوبی می‌رود

هفته پانزدهم لیگ دسته یک باشگاه‌های ایران با مصاف چوکا تالش و پارس جنوبی برگزار می‌شود، چوکا این روزها صدای پای سقوط به دسته پایین‌تر را زیر گوش خود می‌شنود.

چوکای قعر جدولی به مصاف پارس جنوبی می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هفته پانزدهم لیگ آزادگان از ساعت ۱۴:۳۰ عصر روز جمعه یک اسفند ۱۳۹۹ با دیدار چوکا تالش و پارس جنوبی در حالی آغاز می‌گردد که چوکا در ۱۰ بازی اخیر خود تنها دو برد را کسب نموده است.

چوکای ۱۳ امتیازی تنها دو پله تا سقوط به دسته دوم فوتبال کشور فاصله دارد و باید در بازی پیش رو با پارس جنوبی به سه امتیاز بازی دست پیدا کند تا به بقا در لیگ آزادگان امیدوار شود.

چوکا تیم ریشه‌دار غرب گیلانی در بین سه تیم گیلانی حاضر در لیگ آزادگان در انتهای این لیست قرار دارد و شرایطش نسبت به همسایه‌اش شهرداری آستارا و ملوان بندر انزلی اصلاً خوب نیست

پارس جنوبی که در رده هفتم این لیگ قرارداد و بازی قبلی خود را به نود ارومیه واگذار کرده بود نیز برای برد به این مسابقه می‌آید تا با کسب سه امتیاز بازی با صعود دو پله‌ای به رده پنجم صعود کرده و جایگاه فعلی شهرداری آستارا را تسخیر کند.

پارس جنوبی جم به‌طور متوسط ۱.۲ گل در هر بازی به ثمر رسانده و ازاین‌جهت دومین تیم موفق لیگ آزادگان است این در حالی است که چوکا با متوسط ۰.۹ گل در هر بازی ازاین‌جهت در رده دوازدهم قرار دارد.

ایمان نصرتی بازیکن تیم پارس جنوبی در دیدار پیشین تیم خود با نود ارومیه به دلیل اعتراض و درگیری با مربی تیم حریف از زمین اخراج و به مدت سه ماه از هرگونه ورود به ورزشگاه‌های کشور محروم شد البته این حکم قابل‌تجدید نظر است.

پارس جنوبی به علت نقص اصول کلی رفتار در بازی با نود ارومیه به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید

اتفاقات بازی گذشته پارس جنوبی شرایط را ازنظر روانی برای شاگردان علی لطیفی در چوکا راحت‌تر می‌کند.

تیم ریشه‌دار چوکا که از قدیم به قلعه عقاب‌ها معروف بوده و اکنون یکی از سه نماینده فوتبال گیلان در لیگ آزادگان کشور است این روزها حال خوشی ندارد یکی از دلایل این ناکامی‌ها عدم میزبانی چوکا دربازی‌هاست ورزشگاه پوریای ولی که ورزشگاه اختصاصی این تیم محسوب می‌شود نتوانست استانداردهای لازم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را دریافت کند و شاگردان سبزپوش علی لطیفی برای هر بازی می‌بایست تا رشت مصافت زیادی را طی نمایند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول