اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  کشاورزی و امور دام

«روستا بازار» برای حذف واسطه‌ها راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل سازمان تعاونی روستایی گفت: با اجرای طرح روستابازار، امکان عرضه محصولات کشاورزی، صنایع روستایی و دستی با حذف واسطه‌ها فراهم می‌شود.

«روستا بازار» برای حذف واسطه‌ها راه‌اندازی می‌شود

مهدی سلیمیان؛ به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از صدا وسیما،محمدعلی طهماسبی مدیرعامل سازمان تعاونی روستایی افزود: یکی از بند‌های اساسنامه سازمان تعاون روستایی ایران کوتاه کردن فاصله‌ها بین تولید و مصرف است که بر همین مبنا در قالب طرح روستابازار، شرایطی فراهم شده که تولیدات روستایی به صورت نمایشگاه و فروشگاه‌های ثابت از طریق امکانات فروشگاهی سازمان تعاونی روستایی عرضه شود.

وی گفت: به این ترتیب فروشگاه‌هایی از طریق سازمان تعاونی روستایی در استان‌ها و شهر‌های مختلف دایر می‌شود و تولیدات روستایی در این فروشگاه‌ها عرضه می‌شود که هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت شرایط مناسبی دارند.

مدیر عامل سازمان تعاونی روستایی افزود: این فروشگاه‌ها در شهر‌های بالای ۲۵ هزار نفر و همه کلانشهر‌ها افتتاح خواهند شد و با کاهش فاصله تولید و مصرف امکان عرضه محصولات استاندارد روستائیان را فراهم می‌آورد.

طهماسبی گفت: این طرح در مرحله آغازین قرار دارد و به صورت پایلوت در شش شهر استان خراسان رضوی اجرایی شده که امیدواریم به زودی شاهد اجرای طرح در سراسر کشور و ارائه محصولات روستائیان با کمترین واسطه به مردم باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول