اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آغاز احداث پارک جدید در ساحل مقسا

فرماندار شهرستان جاسک در حاشیه بازدید از پروژه‌های تفریحی شهرداری از آغاز احداث پارک جدید در ساحل مقسا خبر داد.

آغاز احداث پارک جدید در ساحل مقسا

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق هرمزگان، محمد رادمهر فرماندار شهرستان جاسک گفت: احداث پارک مقسا که از دو ماه پیش عملیات کلنگ زنی آن آغاز شد. در سواحل مقسا برای استفاده شهروندان با عنایت استاندار اعتبار این پروژه نیز تخصیص یافته  و شهرداری جاسک مقدمات اجرای پروژه را نیز آغاز کرده است.

وی افزود: ساحل مقاسا زیباترین ساحل سواحل مکران در شهر جاسک است که دارای پتانسیل جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار بالایی است که ایجاد پارک بزرگ و زیبا در ساحل مقسا، این جاذبه‌ها را دوچندان خواهد کرد.

رادمهر اظهار داشت: با عنایت استاندار هرمزگان، اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال جهت احداث این پارک تخصیص یافته است.

فرماندار شهرستان جاسک تصریح کرد: با تاکید استاندار، این پارک بزرگترین و زیباترین پارک جنوب شرق کشور خواهد شد.

رادمهر گفت: این پارک خود که از دو ماه پیش عملیات کلنگ زنی آن توسط معاون عمرانی استاندار آغاز شد پس از بهره برداری تأثیر بالایی در افزایش سرانه فضای تفریحی خواهد داشت و فضای سبز مناسبی را جهت استفاده شهروندان فراهم خواهد کرد.

وی افزود: یکی از برنامه‌های شهرداری جاسک، ایجاد زیرساخت ها و توسعه شهری است که بحمدالله با تعامل و همدلی خوبی که بین شهرداری و شورای اسلامی شهر حاکم است
روند توسعه این پارک با شتاب رو به جلو در حال انجام است.

رادمهر ابراز کرد: با افتتاح این پارک آن را می توان به عنوان یکی از محل های تفرجگاهی مهم و زیبای شهر به حساب آورد که در آینده ضمن استفاده شهروندان جاسکی محل دیدنی و تفرجگاهی برای توریست ها و مسافران خواهد بود.

وی ادامه داد: این پارک از زیبایی و امکانات ویژه و  متعددی برخوردار خواهد بود و با فصای سبز و پوشش گیاهی بسیار متنوع که بهترین مکان برای ورزش و تفریح خواهد شد.

محمد رادمهر خاطرنشان ساخت: احداث پارک آبی های زیبا و بزرگ و توسعه فضاهای تفریحی از خواسته های شهروندان است و هدف از راه‌اندازی این پارک بزرگ در سواحل مقسا ایجاد تفرجگاه و فضای گردشگری، تفریحی، سرگرمی، ارتقای سرانه فضاهای ورزشی و تفریحی، ایجاد روحیه نشاط اجتماعی در شهروندان جاسکی و توجه به سلامت آنها است.

فرماندار جاسک افزود: واژگان شهر و شادی، لازم و ملزوم یکدیگرند. احداث پارک آبی بدون تردید در تلطیف روحیه شهروندان مؤثر است.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول