اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس نهم درباره تحول در مدیریت کشور کتاب نوشت

کتاب «راهبردهای تحول در مدیریت کلان کشور» همزمان با سالگرد صدور بیانیه گام دوم انقلاب به قلم رئیس کمیته هسته‌ای مجلس نهم منتشر شد.

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس نهم درباره تحول در مدیریت کشور کتاب نوشت

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کتاب «راهبردهای تحول در مدیریت کلان کشور» همزمان با سالگرد صدور بیانیه گام دوم انقلاب به قلم ابراهیم کارخانه‌ای از سوی انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

این کتاب، با معرفی راهبردهای مدیریت جهادی در حوزه‌های مختلف علمی، فناوری، صنعتی، اجرایی و... برای همه آنان که به پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی می‌اندیشند، نوشته شده است.

ابراهیم کارخانه‌ای نماینده مردم همدان در مجالس هفتم و نهم و رئیس کمیته هسته‌ای مجلس نهم است. او که پیش از این در یادداشتی در خبرگزاری فارس، درباره اهمیت مدیریت در کشور نوشته بود: «مدیری که در میدان جنگ اقتصادی دستورات فرمانده را از یاد می‌برد و به‌دنبال دنیاطلبی و اشرافی‌گری است، چنین مدیریتی ربطی به جمهوری اسلامی ندارد.» حالا با کتابی در همین خصوص به بازار نشر آمده است.

این نماینده سابق مجلس با تأکید بر این‌که مدیریت جهادی و انقلابی در میدان جنگ اقتصادی نخستین شرط مقابله با توطئه‌های همه جانبه دشمن است، در مقدمه این اثر به ۴۰ پیام از بیانیه ۴۰ سالگی انقلاب اشاره کرده که قسمتی از آن در ادامه می‌آید: بیانیه چهل سالگی انقلاب، چشمه زلال و جوشانی است از حکمت نظری و عملی انقلاب در اداره کشور و سندی راهبردی است برای گام دوم انقلاب در دستیابی به قلل رفیع پیشرفت، عزت و اقتدار جهانی ملت ایران که می‌بایست به همت بلند جوانان مومن، انقلابی، دانا و کاردان با ورود آنان به عرصه‌های مختلف مدیریتی کشور محقق گردد.

کتاب «راهبردهای تحول در مدیریت کلان کشور» با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در قطع رقعی و ۲۲۶ صفحه و قیمت ۳۰ هزار تومان به قلم ابراهیم کارخانه‌ای، توسط انتشارات شهید کاظمی منتتشر شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول