اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

اجرای دیوارنگاره‌های استقبال از بهار در قم/جشنواره گنجشک بهاری برگزار می‌شود

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: دیوار نگاره‌های استقبال از بهار با موضوع ورودی‌های شهر در دستور کار است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال و در بوستان‌هایی که پذیرای زائران بوده انجام شود.

اجرای دیوارنگاره‌های استقبال از بهار در قم/جشنواره گنجشک بهاری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید محمد موسوی منش با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه زیباسازی و استقبال از نوروز، اظهار داشت: طرح استقبال از بهار در دستور کار قرار دارد که در قالب فراخوان شهرنگار ۴ در حوزه المان سازی و گرافیک شهری کار می‌شود.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم خاطرنشان کرد: در حوزه گرافیک شهری، کلیه اقداماتی که سازمان در سال جدید رقم میزند در حوزه‌های مختلف اعم از مساجد، مدارس، بوستان‌ها، معابر ورودی‌های شهر و مراسمات مذهبی طرح‌هایی از هنرمندان جمع‌آوری می‌شود.

موسوی منش با بیان اینکه بانک اطلاعاتی خوبی از آثار هنرمندان در این حوزه جمع‌آوری‌شده است، ابراز کرد: دیوارنگاره‌های استقبال از بهار با موضوع ورودی‌های شهر در دستور کار است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال و در بوستان‌هایی که پذیرای زائران بوده انجام شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای جشنواره گنجشک بهاری، یادآور شد: طرح‌های این جشنواره توسط تیم هنرمندان با مراجعه حضوری در دو روز کاری ارسال می‌شود و توسط داوران مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم ادامه داد: در فضای کارگاهی در تعامل با مردم طرح‌ها منتخب می‌شوند و درنهایت توسط ناظران مطابقت طرح و اثر انجام‌شده و جوایز اهدا خواهد شد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول