اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

انفجار منزل مسکونی در کرمان دو کشته و دو مجروح بر جا گذاشت + تصاویر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: به‌ علت انفجار یک باب منزل مسکونی، سه منزل مسکونی در شهر کرمان تخریب و دو نفر از شهروندان مجروح شدند و دو نفر نیز جان باختند.

انفجار منزل مسکونی در کرمان دو کشته و دو مجروح بر جا گذاشت + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضا میرزایی در تشریح این خبر، زمان رخداد این حادثه را ساعت 10 دقیقه امروز اول اسفندماه در خیابان شهید صیاد شیرازی (سرآسیاب فرسنگی) اعلام کرد و افزود: بلافاصله بعد از اطلاع از این حادثه آتش‌نشانان در قالب چهار  اکیپ اطفاء حریق، جستجو و نجات در محل حادثه حضور یافتند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان بیان کرد: در این حادثه، انفجار باعث تخریب سه منزل مسکونی شد که با حضور آتش‌نشانان در لحظات اولیه حادثه، دو نفر خانم  از زیر آوار خارج شدند و جهت انجام امور درمانی توسط عوامل اورژانس حاظر در محل به بیمارستان انتقال یافتند.

 

وی اظهار کرد: اکیپ‌های جستجو و نجات جمعیت هلال‌احمر شهرستان کرمان با حضور در محل حادثه و انجام عملیات توسط تیم آنست (سگ‌های زنده‌یاب)، از  احتمال وجود افراد زنده در زیر آوار اطمینان حاصل کردند.

میرزایی بیان کرد: متاسفانه در این حادثه دو نفر از ساکنین (یک نفر آقا و یک نفر خانم) جان باخته‌اند که با توجه به شدت انفجار و حجم بسیار زیاد تخریب پس از 5 ساعت تلاش آتش نشانان و امدادگران جمعیت هلال‌احمر از زیر آوار خارج شدند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین سه دستگاه جرثقیل و دو دستگاه لودر از مناطق شهری شهرداری کرمان  جهت انجام عملیات آواربرداری به محل اعزام شدند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول