اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

کرونا؛ بهانه‌ای برای تعطیلی سالن‌های تیراندازی به دلیل اختلافات شخصی !

اختلافات شخصی مدیرلن سابق و کنونی هیئت تیراندازی ایلام تا حدی عمیق شده که از تمرین ورزشکاران در سالن‌های تیراندازی ایلام جلوگیری می‌شود و این موضوع امل مهمی برای عقب افتادن ورزش در استان شده است.

کرونا؛ بهانه‌ای برای تعطیلی سالن‌های تیراندازی به دلیل اختلافات شخصی !

خبرگزاری فارس- ایلام؛ مهسا نظری: بسته شدن باشگاه‌های تیراندازی در استان ایلام یکی از مشکلات اساسی است که مانع تمرین علاقه مندان به این رشته‌ی ورزشی در سالن‌های تمرین شده است.

به دنبال تعطیلی سالن‌های تیر اندازی، ورزشکارانی که تاکنون قادر به کسب مقام‌های مختلفی در رشته‌ تیر اندازی بوده‌اند دیگر امکان شرکت در مسابقات برگزار شده را نداشته‌اند؛ از سوی دیگر نیز هیئت تیراندازی یک رشته‌ی انفرادیست و مانعی برای فعالیت ورزشکاران در ایام کرونا نداشته، اما با این وجود به دلیل برخی مشکلات در طی یک سال گذشته تعطیل بوده است.

ورزشکاران: اختلاف در هیئت تیراندازی مانع تمرین ما شده است نه کرونا!

به گفته‌ی جمعی از ورزشکاران با شروع ویروس کرونا اختلافات در هیئت تیراندازی استان آغاز شد که همین امر مانع بازگشایی تمامی باشگاه‌ها وسالن‌های تمرین در سطح استان شده است.

مدیران سابق و فعلی این رشته بر سر موضوعاتی با هم اختلاف دارن و این اختلاف من شده تا اجازه تمرین به ورزشکاران در سالن‌های تیراندازی داده نشود!

علی‌رغم اینکه استان ایلام از جمله استان‌هایی است که از ورزشکاران و مقام آوران توانمندی در رشته‌ تیر اندازی برخوردار است؛ اما به علت بی‌توجهی به این مهم در طی یک سال گذشته ورزشکاران به دلیل عدم آمادگی و تمرین دیگر قادر به شرکت در مسابقات استانی و... نبوده‌اند.

لازم به ذکر است؛ در سال‌های گذشته برای توسعه‌ رشته‌ی تیراندازی در سطح استان سالن‌ها و باشگاه‌های تمرینی مجهزی افتتاح شده است؛ از جمله سالن‌های مجهز در استان می‌توان به سالن قلاویزان اشاره کرد که دومین سالن تیراندازی الکترونیک و مجهز در کشور است.

اما همواره شاهدیم که به علت اختلافات به وجود آمده در هیئت تیراندازی این سالن ورزشی تا کنون قادر به پذیرای ورزشکاران و علاقه مندان به این رشته جهت تمرین نبوده است و همچنان ورزشکاران و علاقه مندان به این رشته مجاز به تمرین در این سالن پیشرفته و مجهز که تاثیر به سزایی در بالابردن توانایی آنها دارد را نبوده‌اند.

بسته شدن سالن‌های تیر اندازی موجب شده ورزشکاران در یک سال گذشته قادر به هیچگونه تمرینی در سالن‌های تمرینی نباشند که همین امر موجب نارضایتی علاقه مندان به رشته ی تیراندازی شده است اما با وجود اعتراض‌ها و نگرانی‌های ورزشکاران سالن‌های تیراندازی همچنان بسته هستند.

بازگشایی سالن‌های تیراندازی و در اختیار قرار دادن امکانات تمرینی مجهز می‌تواند موجب توسعه‌ رشته‌ی تیراندازی در سطح استان شود و در همین راستا می‌توان مقام آوران کثیری را برای شرکت در مسابقات کشوری و تیم ملی پرورش داد.

بسته شدن سالن‌های تیراندازی در یک سال گذشته 

در این راستا صبوری کارشناس هیئت تیراندازی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: به علت شیوع ویروس کرونا و فضای کم باشگاه‌ها، سالن‌های تیراندازی در یک سال گذشته بسته بودند؛ از شنبه اول هفته مجددا سالن‌های تیراندازی پذیرای ورزشکاران در این رشته خواهند بود و امید می‌رود ورزشکاران بدون هیچ مشکلی در تمامی باشگاه‌های تیراندازی به فعالیت در این زمینه بپردازند.

علی‌رغم اینکه شیوع ویروس کرونا به علت تک نفره بودن رشته‌ی تیراندازی تاثیر چندانی در این رشته‌ی ورزشی ندارد و از سوی دیگر نیز وجود باشگاه‌های مجهزی همچون قلاویزان که با تعداد ضرفیت بالایی قابلیت پذیرش ورزشکاران را برای تمرین و پیدا کردن آمادگی برای شرکت در مسابقات را دارد اما با این وجود نزدیک به یک سال است بی‌توجهی به این مساله نارضایتی علاقه مندان به رشته‌ی تیراندازی را به دنبال داشته است.

حال باید منتظر ماند که آیا اختلافات مربیان این رشته حل و فصل می‌شود تا چشم اندازی برای آینده فرزندان این سرزمین ترسیم کرد یا خیر.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول