اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

حضور حداکثری و انتخاب اصلح، شرط صیانت از حکومت شیعی

امام جمعه کامفیروز با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات، انتخاب اصلح را شرط صیانت حکومت شیعی و نزدیک شدن به عدالت علوی عنوان کرد.

حضور حداکثری و انتخاب اصلح، شرط صیانت از حکومت شیعی

به گزارش خبرگزاری فارس از کامفیروز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد تقی‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کامفیروز با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ولادت سید کائنات، حضرت امیرالمومنین، علی بن ابی طالب و امام جواد علیهم السلام، در شان ایشان اظهار داشت: ۱۳ رجب خداوند منتی بر سر عالم هستی و بشریت نهاد که وصف آن از بضاعت امثال من خارج است، علی آن کسی است که پیامبر اکرم فرمود یاعلی، از ترس اینکه امتم تو را مثل عیسی بن مریم علیهم السلام خدا بپندارند من تمامی فضایلت را بیان نمی‌کنم!

وی ادامه داد: علی آن وجودی است که قهر را با لطافت آمیخت، همان که در میدان نبرد، درندگان عرب از ترس او لرزه بر قامتشان می‌افتاد، شب‌ها خم می‌شد و فرزندان ایتام را بر دوش خویش می‌نهاد و با آن‌ها بازی می‌کرد.

تقی‌زاده ادامه داد: همان که در روز مقابل صلابت و ابهتش کوه‌های بلند و استوار سر تعظیم فرود می‌آوردند، در نیمه شب آنچنان در برابر خدای خویش اظهار تذلل و زاری می‌نماید که انسان مبهوت او می‌ماند.

وی افزود: از خداوند مسئلت دارم که ما را قدردان چنین مقدایی گردانده و از اقیانوس بی‌کران فیض او قطره‌ای نیز به ما بچشاند.

خطیب جمعه کامفیروز در ادامه با اشاره ضرب‌الاجل جمهوری اسلامی ایران برای انجام تعهدات برجامی خود اظهار داشت: پس از آنکه عدم وفای به عهد کشورهای غربی مانند آمریکا بر همگان محرز شد، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۱۲ آذر ۹۹ ضرب الاجلی را برای کشورهای غربی معین کردند که اگر تا آن روز آنها به وعده‌ها و وظایف برجامی خود عمل نکنند، جمهوری اسلامی ایران نیز برای صیانت از منافع خود اقدامات متقابلی را انجام خواهد داد، از جمله خروج از پروتکل الحاقی که به صورت داوطلبانه انجام می‌شد و پنج اسفند روز اجرای این ضرب الاجل می‌باشد.

تقی‌زاده تاکید کرد: انتظار ما از تمامی مسئولین در این زمینه این است که همگی از نقشه‌ی راهی که رهبر معظم انقلاب ترسیم فرمودند تبعیت کرده و یکدل و یکصدا و با قاطعیت تمام جلوی زیاده‌خواهی غربی‌ها ایستاده و به فرموده‌ حضرت آقا دیگر به چیزی غیر از عمل از سوی آنها رضایت ندهید.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول