اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۲۰۲۷/ شهید مطلب قیصرى: دشمن دنبال دور کردن مردم از ولایت و انقلاب است

شهید مطلب قیصرى در وصیت‌نامه خود آورده است: بدانید دشمن به دنبال منحرف کردن مردم از خط ولایت و رهبرى انقلاب است و می‌خواهد با ایجاد تفرقه در میان مردم و مشغول کردن برادران حزب‌اللهى به همدیگر به اهداف خود برسد.

۲۰۲۷/ شهید مطلب قیصرى: دشمن دنبال دور کردن مردم از ولایت و انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید مطلب قیصرى:

بسم الله الرحمن الرحیم

خدایا معنى آخرت و عشق به امام حسین(ع) را به ما بفهمان. حال که این راه را برایمان فراهم کردى حق امام را بر ما حلال کن. ما در سایه امام آمده‌ایم مقدر فرما تا زنده هستیم از خط امام و سایه امام خارج نشویم. خداوندا ما را بر این راه ثابت قدم قرار ده.

حمد و ثنا ایزد منان که ما را به راه راست هدایت فرمود، راهى که به دور از هرگونه انحراف و گمراهى است راهى که انتهاى آن سعادت ابدى و منزلگاه پویندگان آن بهشت جاودان است.

امروز که به حول قوه الهى و تحت توجهات خاصه حضرت ولى عصر(عج) و رهبری‌های پیامبرگونه امام امت و با حضور امت همیشه در خط  ولایتمان توانسته‌ایم  ظلمت را از این کشور امام زمان (عج) بیرون کنیم و نور قرآن هویدا شود مسئولیت‌ها نیز سنگین‌تر از گذشته است .

ای مردم امروز اسلام در دست شما امانت است و این اسلام حاصل خون پیامبران و ائمه (ع) و شهدایى است که در این راه به شهادت رسیده‌اند لذا براى حفظ این امانت الهى باید مهیا شوید و هر چه بیشتر گوش به فرمان امام باشید زیرا همانطور که امام فرمودند ما هنوز در ابتداى این راه هستیم و شیاطین دشمنان قسم خورده اسلام با انواع حیله‌ها در کمین نشسته‌اند.

 بدانید دشمن به دنبال منحرف کردن مردم از خط ولایت و رهبرى انقلاب است و می‌خواهد با ایجاد تفرقه در میان مردم و مشغول کردن برادران حزب‌اللهى به همدیگر به اهداف خود برسد.

عزیزان مطمئن باشید آنهایی که دم از اختلاف مى‌زنند از دو حال خارج نیستند یا توسط آمریکا هدایت مى‌شوند و یا افرادى هستند که اسلام و انقلاب و امام را براى خود و ریاستشان مى‌خواهند و اگر روزى این ریاست‌هاى فریبنده دنیایى از آنها گرفته شود خواهید دید که با خط امام و انقلاب چگونه برخورد مى‌کنند بنابراین ملت ما باید هوشیار باشند. مواظب باشید که دیگران را به جاى امام، امام خود قرار ندهید.

مادرم شما براى من زحمات زیادى کشیده‌اى شب و روز  را کار مى‌کردى تا من بتوانم درس بخوانم ولی نتوانستم حق فرزندى را ادا کنم امیدوارم مرا ببخشید و از خداوند براى من طلب آمرزش کنى .

مادرم، همسرم و خواهرانم نمى‌گویم بعد از من گریه نکنید گریه حق مسلم شماست ولى هر وقت خواستید گریه کنید بر مظلومیت اهل بیت(ع) پیامبر گریه کنید زیرا هر مصیبتى در برابر مصیبت اهل بیت(ع) کوچک و ناچیز است نکند خداى نکرده خود را طلبکار از انقلاب بدانید که این انقلاب بر گردن ما حق حیات دارد و حیات ملت ما در گرو حیات این انقلاب است در مراسم دفن‌ام مواظب باشید حجاب را رعایت کنید.

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول