اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

عدالت‌محوری امیرالمومنین سرلوحه کار مسئولین قرار گیرد

امام جمعه زرین‌دشت با اشاره به اینکه عدالت‌محوری یکی از ویژگی‌های بارز حکومت علوی بود، گفت: عدالت‌محوری امیرالمومنین سرلوحه کار مسئولین قرار گیرد.

عدالت‌محوری امیرالمومنین سرلوحه کار مسئولین قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرین دشت، امام جمعه شهرستان زرین دشت در نماز عبادی سیاسی امروز در جمع نمازگران این شهرستان ضمن تبریک ماه مبارک رجب ماه و میلاد سراسر نور و رحمت ابوالائمه امیرالمومنین علیه السلام گفت: یکی از ویژگی‌های بارز حکومت علوی عدالت‌محوری است. 

حجت الاسلام غلامرضا دروند پور افزود: باید عدالت محوری امیرالمومنین در سرلوحه امور مدیران و مسئولان قرار گیرد. 

وی با بیان اینکه عدالت محوری از مشخصه های بارز حکومتی علوی بود، عنوان کرد: عدالت سیاسی، عدالت اجتماعی و عدالت اخلاقی از معیارهای حکومت امیرالمؤمنین است. 

خطیب جمعه زرین دشت اظهار کرد: امروز حکومت‌های جائرِ دنیا دم از حقوق بشر می‌زنند، در حالیکه مرتکب خیانت‌بارترین و زشت‌ترین اعمال علیه حقوق بشر می‌شوند. 
 
دروند پور، ضمن محکوم کردن رفتارهای خشونت بار و ضد حقوق بشر امریکایی که مدعی حقوق بشر است، افزود: عربستانی که ادعای اسلام می کند در کمال بی دینی شش سال است که مردم مسلمان یمن را از حقوق اولیه خود محروم و تمام زیر ساخت های این کشور را از بین برده است.

امام جمعه زرین دشت ادامه داد: عربستان جنایتکار در اقدامات ناجوانمردانه خود با سلاح های کشتار جمعی خود زنان و کودکان بی‌گناه یمن را به خاک و خون می کشد و بعد ادعای حقوق بشر می کند. 

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرین دشت اضافه کرد: این کشورها به نام مبارزه با ترور، به دنبال به آتش کشیدن دنیا هستند و با تشکیل گروه داعش زشت‌ترین و فجیع ترین نوع ترور را انجام می دهند.

 نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان زرین دشت ادامه داد: کشورهای غیر مسلمان و جنایتکار در سایه نام دمکراسی، لیبرالیزم، حقوق بشر و آزادی، اعمالی انجام می دهند که بویی از آزادی و حقوق بشر ندارد. 

 وی به اعمال تحریم های ظالمانه علیه ایران اشاره کرد و افزود: نفاق این کشورها با تحریم های اقتصادی، ممانعت از ورود دارو مشهود است. 

 حجت الاسلام دروند پور، در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم خودکفایی کشور در تمامی زمینه‌ها تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت نخبگان در تولید تمامی نیازمندی‌های کشور استفاده کرد و برای سامان بخشی امورات کشور، موانع پیش روی تولید را برداشت.

وی با استناد به سخنان مقام معظم رهبری  نسبت به سیاست قطعی جمهوری اسلامی ایران در برابر امریکا تاکید کرد: سیاست قطعی جمهوری اسلامی در مقابل برجام رفع همه تحریم‌های توسط آمریکا است.

امام جمعه شهرستان زرین دشت ابراز کرد: ما گاو شیرده ای برای امریکا نیستیم، ما مرد میدان هستیم. 

دروند پور در انتها با اشاره به تعیین تکلیف برجام فقط با رفع کامل تحریم ها و راستی آزمایی آن توسط ایران یادآور شد: بدون تردید پرونده ایران مهم‌ترین و پیچیده‌ترین و سخت‌ترین پرونده برای جو بایدن است و تمام مسئولان در همه سطوح موظفند، طبق نقشه راه ترسیمی از سوی رهبر انقلاب پیش بروند.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول