اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تاثیر عملکرد قوا در افزایش مشارکت/ جفای مسئولان در حق مردم با حضور پرشور در انتخابات جبران می‌شود

عضو کمیسیون شوراهای مجلس با بیان اینکه جفای مسئولان در حق مردم و ضعف عملکرد آنان با حضور پرشور در انتخابات جبران می‌شود گفت: عملکرد قوا در افزایش مشارکت تاثیر گذار بوده و باید از اقدامات سلیقه‌ای در انتخابات پرهیز کرد.

تاثیر عملکرد قوا در افزایش مشارکت/ جفای مسئولان در حق مردم با حضور پرشور در انتخابات جبران می‌شود

احمد علیرضابیگی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری درباره لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات 1400 اظهار داشت: فرمایش اخیر رهبر معظم انقلاب تذکر به مسئولان بود تا بدانند انتخابات علاج درهای مزمن در کشور است زیرا جمهوری اسلامی هیچ پشتوانه‌ای جزء حضور مردم در عرصه‌های مختلف ندارد.

وی افزود: کسانی که تلاش می‌‌کنند در سازوکارهای بین‌المللی برای جمهوری اسلامی جایگاهی را ترسیم کنند به خوبی می‌دانند و باید بداند به ذهن بسپارند که این جایگاه بدون حضور مردم در میادین مختلف میسر نیست. ضمن اینکه تهدیدات خارجی هم فقط با حضور مردم در میدان دفع می‌شود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور تصریح کرد: شرکت پرشور مردم در انتخابات تضمین کننده آینده کشور و جوانان بوده و از اهمین بالایی برخوردار است.

علیرضابیگی اظهار داشت: شورای نگهبان باید با وسعت نظر بیشتر نسبت به نامزدها عمل کرده و از عملکرد سلیقه‌ای بپرهیزد و بداند که رویه آنان می‌تواند در مشارکت مردم در انتخابات تاثیر گذار باشد. ضمن اینکه عملکرد شورای نگهبان هم می‌تواند زمینه حضور بیشتر مردم در انتخابات پرشور را فراهم کند. 

نماینده مردم تبریز در مجلس خاطرنشان کرد: دردهای مزمنی که در اثر عدم ایفای وظایف مسئولان نسبت به وظایف‌شان در دل و جان مردم در طی سال‌های اخیر رسوخ کرده است ناشی از نادانی و جفا کاری‌ها در حق ملت بزرگ ایران است که البته چاره‌ و درمان این درد هم حضور پرشور و مشارکت بالا در انتخابات مانند سال 88 است. 

وی گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری درباره انتخابات باید از سوی همه قوا مورد توجه و عمل قرار گیرد؛ این کار می‌تواند زمینه ساز ایفای صحیح وظایف آنها برای پرشور شدن انتخابات شود به همین دلیل از همه قوا و نهادها می‌خواهم از نگاه بخشی در انتخابات پرهیز کرده و تلاش کنند با نگاه ملی، انتخاباتی پرشور داشته باشیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول