اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

انتظاری: قبل از بازی با آلومینیوم به خاطر نحوه تقسیم پول ناراحتی پیش آمد

هافبک تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: از مسئولان باشگاه به طور جدی خواهش می‌کنم در ادامه مسیر نظم پرداختی را رعایت کنند چون این مساله تاثیر خیلی زیادی روی شرایط روحی بچه‌ها دارد.

انتظاری: قبل از بازی با آلومینیوم به خاطر نحوه تقسیم پول ناراحتی پیش آمد

نیما انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین شرایط تیم نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: همچنان منتظر انتخاب سرمربی جدید هستیم. دلخوری‌هایی بین مجتبی حسینی و باشگاه بر سر نحوه تقسیم پول بازیکنان به وجود آمد. قرار بود همه را به 50درصد برسانند اما برای یک عده از بازیکنان این اتفاق نیفتاد. به همین خاطر دلخوری به وجود آمد و جو تیم قبل از بازی با آلومینیوم اراک خوب نبود. بعد از بازی هم حسینی تصمیم گرفت نباشد. تصمیمی بود که خودش گرفت و ما هم احترام می‌گذاریم.

وی در مورد انجام تمرینات نفت مسجد سلیمان گفت: ما فعلا مشغول تمرین زیر نظر مهدی نامجو که از کادرفنی مجتبی حسینی مانده، هستیم تا سرمربی جدید انتخاب شود. 

هافبک نفت مسجد سلیمان در مورد اینکه آیا طی چند روز اخیر صحبت یا دیداری با مسئولان باشگاه داشته‌‌اند، عنوان کرد: نه، صحبت خاصی نداشتیم. سر تمرین هم فعلا کسی نیامده، شاید به خاطر اینکه در تلاش برای انتخاب سرمربی جدید هستند. هر روز اسامی جدیدی مطرح می‌شوند اما به هرحال امیدوارم هر کس می آید به خیر و صلاح تیم باشد.

انتظاری در مورد اینکه آیا اطلاع دارد چه گزینه‌هایی برای هدایت نفت مسجد سلیمان مورد نظر هستند، گفت: چیزی به ما اعلام نشده و ما هم مطالب رسانه‌ها را می‌خوانیم. ضمن اینکه ظاهرا یکی دو گزینه بومی یعنی آقایان یزدی و مکوندی هم جزو گزینه‌ها هستند. ان‌شاالله هرچه خیر است پیش بیاید.

وی در مورد مسائل ملی تیم نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: در مورد عده‌ای از بچه‌ها مثل خود من که در قراردادشان پرداخت 50درصد تا نیم‌فصل بود، باشگاه به تعهد خودش عمل کرد. به بقیه بازیکنان هم که تا 35درصد پرداخت شد و مدیرعامل قبل از بازی با آلومینیوم قول جدی داد که تا قبل از بازی با تراکتور که هفته اول دور برگشت است بقیه بازیکنان را هم به 50درصد برسانند.

هافبک نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: امیدواریم این اتفاق بیفتد، تیم مسیر خودش را از دست ندهد و همین روند را ادامه بدهد. درست است که سرمربی تیم رفته اما فوتبال حرفه‌ای همین است و ممکن است برای هر تیمی اتفاق بیفتد. ما هم از این قضیه خیلی ناراحت هستیم چون تیم را او جمع کرد و روند خیلی خوبی داشتیم اما باید خودمان را جمع کنیم و همین مسیر را ادامه بدهیم تا در نیم فصل دوم امتیازات خوبی را جمع کنیم.

وی گفت: کل قراردادهای تیم ما شاید در نهایت 10.5 میلیارد تومان باشد که به اندازه نصف یک بازیکن یک تیم متمول هم نمی‌شویم. از مسئولان باشگاه به طور جدی خواهش می‌کنم در ادامه مسیر نظم پرداختی را رعایت کنند. این مساله تاثیر خیلی زیادی روی شرایط روحی بچه‌ها دارد. تیم جوانی داریم و اگر این مساله را رعایت کنند، ان‌شاالله  می‌توانیم در نیم‌فصل دوم هم پرچم نفت مسجد سلیمان را بالا نگه داریم تا شرمنده این مردم نباشیم. آن‌ها عاشقانه تیمشان را دوست دارند و بیشتر از هر کسی نگران هستند که روند خوب تیمشان ازبین نرود.

انتظاری در خصوص تقابل با تراکتور گفت: تراکتور تیم قابل احترامی است و بازیکنان با کیفیتی دارد اما به هرحال ما در زمین خودمان تیم خوبی هستیم و نتایج خوبی گرفته‌ایم. بازی قبلی حیف شد. یکی از بهترین بازی‌های لیگ ما بود. مقابل آلومینیوم واقعا اصلا مستحق باخت نبودیم. داوری هم در این بازی ما را خیلی اذیت کرد، یک گل صددرصد آفساید را برای ‌آن‌ها سالم اعلام کرد. باختیم و این هم جزیی از فوتبال است اما نشان دادیم در زمین خودمان و مخصوصا مقابل تیم‌های بزرگ چیزی کم نداریم. امیدوارم از تراکتور هم امتیاز بگیریم و شرایطمان را در جدول بهتر کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول