اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مردم خاوران با بصیرت انتخاب کنند

امام جمعه خاوران بر انتخاب با بصیرت و دقیق مردم خاوران در انتخابات شوراها تاکید کرد.

مردم خاوران با بصیرت انتخاب کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از خفر، حجت‌الاسلام سید علی صحرائیان، در خطبه‌های نماز جمعه این شهر که در مصلی نماز جمعه  با حضور آحاد مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، با اشاره به شخصیت حضرت علی(ع) گفت: ایشان اولین شخصی بودند که به رسول خدا  صلی الله علیه و آله ایمان آوردند و در نماز به آن حضرت اقتدا کردند که رسول خدا صلی الله علیه و آله در این رابطه می فرمودند "هفت سال ملائکه با من و علی( ع) نماز خواندند و این در حالی بود که جز او کسی با من در این نماز همراه نبود."

امام جمعه شهر خاوران با بیان نزدیکی به انتخابات اظهار داشت: خواهشم این است به نکات انتخابات دقت کنید، بنده با شورا‌های ادوار مختلف مواجه شده‌ام، همین بس که توانایی های افراد متفاوت است.

وی به مردم ولایتمدار خاوران توصیه کرد: با بینایی و بصیرت انتخاب کنید که بدانیم این کاندیدا به درد شهر می خورد یا نه! افکار و تبلیغات مسموم، مردم خاوران را فریب ندهد، رای خود را نفروشید!

حجت الاسلام صحرائیان افزود: پس سرنوشت چهار ساله شهر را با مشارکت عمومی رقم بزنیم، با بصیرت وارد می شویم و از خداوند متعال خواهانم سرنوشت این شهر را به خوبی رقم بزند.

امام جمعه خاوران حضور حداکثری در انتخابات را وظیفه همگان دانست و گفت: تبعیت از رهبری در امر انتخابات پیش رو خط قرمز مردم خاوران خواهد بود.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول