اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

جمهوری اسلامی با زبان منطق راه دشمن را سد می‌کند

امام جمعه سیرجان گفت: زبان ما منطق است و اگر بخواهیم راه دشمنان را سد کنیم به همین زبان منطق و با قدرت اسلامی خود به نتیجه و پیروزی می‌رسیم.

جمهوری اسلامی با زبان منطق راه دشمن را سد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر اظهار کرد: دشمنان امروز به بهانه ساخت سلاح هسته‌ای در تکمیل چرخه انرژی هسته‌ای کشور ایران به‌دنبال تبلیغات بی‌منطق هستند و این در حالی است که فتوای مراجع دینی و همچنین رهبری نظام است که ساخت این سلاح کشتار جمعی حرام و هرگز در برنامه هسته‌ای ما نخواهد بود و این بهانه واهی است که امروز غرب و آمریکا در تبلیغات خود دارند.

امام جمعه سیرجان افزود: زبان ما منطق است و اگر بخواهیم راه دشمنان را سد کنیم به همین زبان منطق و با قدرت اسلامی خود به نتیجه و پیروزی می‌رسیم کمااینکه تا الآن هم با صداقت و راستی و براساس همین منطق اسلامی دشمن و دشمنان را شکست دادیم و هرگز نیازمند دروغ و نیرنگ و فریب نیستیم پس امروز بهانه ساخت بمب هسته‌ای یک دروغ و توهم است.

وی با اشاره به اوضاع یمن گفت: بایدن هم به فکر آل سعود و حضورش در منطقه است در حالی که نقشه آنان تجزیه یمن و رسیدن به اهداف شومشان هست و باید بدانند که دیر شده است و انصارالله هرگزاز موضع اقتدار خود عقب‌نشینی نمی‌کنند  وآل سعود  به دلیل ارتکاب جنایات جنگی علیه مردم ریاض ناچار است که به دولت یمن و انصارالله امتیازاتی بدهد و از باتلاق یمن آبرومندانه خارج شود که هرگز مورد پذیرش مردم یمن و انصارالله نخواهد بود.

وی با تبریک ولادت حضرت امام جواد گفت: عظمت و شکوه مقام ولایتْ و منصب الهی امامت، این امام آن چنان بلندمرتبه و پرجاذبه است که حتی دانشمندان غیرشیعی را به تواضع واداشت..

حسینی با تبریک ماه رجب ابراز کرد: رجب،  ماه اولیای الهی است و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است؛ در اهمیت ماه رجب همین بس که خداوند فرموده است: من ماه رجب را وسیله ارتباط بین خود و بندگانم قرار داده‌ام پس هرکس به آن چنگ زند، به من مى‌رسد و این ماه رحمت خداوند بر بندگان دائمی و مستمراست که باید از فرصت‌ها و لحظاتش استفاده کرد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۵/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول