اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

پادگان آموزشی دستغیب بخشی از تاریخ و هویت شهرستان جهرم است/ کادر درمان واکسن اعتماد به جامعه تزریق کردند

امام جمعه جهرم گفت: پادگان آموزشی دستغیب سرمایه ۹۷ ساله شهر ما و بخشی از تاریخ و هویت شهرستان جهرم است.

پادگان آموزشی دستغیب بخشی از تاریخ و هویت شهرستان جهرم است/ کادر درمان واکسن اعتماد به جامعه تزریق کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت الاسلام محمدحسین مدبر در خطبه نماز سیاسی-عبادی جمعه جهرم با اشاره به اینکه مکتب شهید سلیمانی باید الگویی جوانان و مردم ایران شود، اظهار داشت: کسانی که دوست دارند در مکتب حاج قاسم باشند باید در عرصه های سازندگی، درس خواندن، محقق شدن، ورزش و تهذیب نفس مانند سردار شهید سلیمانی کوشا و پرتلاش باشد چراکه شهید سلیمانی لحظه ای دست از تلاش و کوشش برنداشت.

وی با بیان اینکه گاهی اوقات سرمایه‌هایی در شهر ما است که به بهانه‌های مختلفی می‌خواهند این سرمایه‌ها را از ما بگیرند، افزود: هر از مدتی بحث انتقال پادگان آموزشی شهید دستغیب را شروع می کنند و هر دفعه هم نام یک شهر برای منتقل شدن به آن مطرح می‌کنند، البته مردم جهرم به سادگی تسلیم نمی شود.

مدبر با اشاره به اینکه اگر شهرهای دیگر پادگان ندارند، برایشان راه اندازی کنید، گفت: این پادگان سرمایه ۹۷ ساله شهر ما و بخشی از تاریخ و هویت شهرستان جهرم است.

امام جمعه جهرم این پادگان آموزشی را عامل امنیت برای شهر عنوان کرد و گفت: مسئولان با حساسیت این موضوع را دنبال کنند و ما مردم هم در کنار آنها هستیم که انشالله بتوان با دقت از این سرمایه، مراقبت و محافظت کرد.

وی با اشاره به اینکه مسئله امنیت برای جامعه بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: از اینکه پادگان به شهر دیگری برود بخیل نیستیم و از این بهتر برای شهرهای دیگر راه‌اندازی کنند اما معنایی ندارد که این گوهر گرانبها را از ما بگیرند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه در هفته گذشته واکسیناسیون عمومی در جهرم بسیار زیبا آغاز شد، اعلام کرد: کسانی که در خط مقدم کرونا یک سال است که شب و روز خود را گذاشتند برای دریافت واکسن پیش‌قدم شدند که کار بسیار ارزشمندی بود.

مدبر ادامه داد: کادر درمان و داوطلبین واکسن با این کار خود علاوه بر تزریق واکسن به جامعه اعتماد را تزریق کردند.

خطیب نماز جمعه جهرم با اشاره به لزوم ادامه رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط همه شهروندان گفت: همه ما مردم مراقبت‌های خود را ادامه دهیم تا ان‌شالله بتوان در چند ماه آینده خطرات این ویروس را فروکش کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه مسئولان کاری نکنند که مشکل را برای مردم پیچیده‌تر کنند، اذعان داشت: گاهی اوقات کارهایی چندین سال نشده است و چند ماه دیگر هم نشود مشکلی ندارد، مثلا چه لزومی دارد در این موقعیت بدون زیرساخت‌های لازم دفترچه‌های درمان را حذف و جمع‌آوری کنند؟

امام جمعه جهرم گفت: مسئولان لطف کنند چند ماه دیگر هم از خود ابتکار نشان ندهند تا وضعیت کرونا عادی تر شود تا در این شرایط و موقعیت حساس و خطرناک، آرامش مردم از بین نرود.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جهرم این اقدام را باعث اجتماع و ایجاد صف دانست و گفت: مسئولان می‌توانند این کار را هم بعدا انجام داد و شرایط را سخت تر و دشوار تر نکنند.

مدبر در بخشی دیگر از سخنان خود یکی از اشتباهات را طی برجام و مذاکرات، حرف زدن با زبان لین مقابل آدم زورگو و بدعهد عنوان کرد و اظهار کرد: همه ما از دین خود آموخته ایم که با آدم زورگو و بدعهد باید با زبان خودش حرف زد و در هفته اخیر همه مسئولان به این نتیجه رسیدند که مقابل آن‌ها نمی‌شود کوتاه آمد و همه مسئولان یک صدا گفتند دیگر به وعده دلخوش نخواهیم بود و تنها عمل می خواهیم.

امام جمعه جهرم در پایان گفت: قطعاً موجب کوتاه آمدن آن کشورها خواهد شد و به ان‌شالله مجبور به رفع تحریم‌های ظالمانه می‌شوند.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول