اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نمایندگی شوراها مگر چقدر منفعت دارد که برخی‌ها آن‌قدر خرج تبلیغات می‌کنند

امام‌جمعه شاهین‌شهر گفت: مردم مواظب نامزدهای شوراهای شهر که دروغ می‌گویند و هزینه‌های میلیاردی برای نماینده شدن می‌کنند باشند؛ مگر نمایندگی شوراها چقدر منفعت دارد که برخی نامزدها حاضرند خرج‌های زیاد تبلیغاتی کنند!

نمایندگی شوراها مگر چقدر منفعت دارد که برخی‌ها آن‌قدر خرج تبلیغات می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، حجت‌الاسلام قاسم هاشمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شاهین‌شهر اظهار کرد: قانون راهبردی لغو تحریم‌ها که نمایندگان مجلس شورای اسلامی آذر امسال تصویب کردند، اقدام هوشمندانه و بازدارنده‌ای بوده است.

امام‌جمعه شاهین‌شهر افزود: آمریکا همچنان به دنبال فشار حداکثری و نگه‌داشتن تحریم‌های اقتصادی است، مسؤولان نباید از روی ضعف در قبال‌های فشارهای غرب موضع‌گیری کنند چون دشمنان را پر رو می‌کند و برخلاف منافع نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران است.

وی خاطرنشان کرد: برخی از مسؤولان در موضوعات اقتصادی و سیاست خارجی خلاف فتوای رهبر معظم انقلاب و شورای عالی امنیت ملی سخن گفته‌اند و این روند لازم است متوقف و جلوی پاس گل دادن برخی از افراد گرفته شود.

هاشمی اظهار داشت: وقتی برخی از مسؤولان دائم در حال ارسال پیام‌های خوشحال‌کننده برای طرف‌های غربی هستند، نتیجه‌اش آن می‌شود که عده‌ای در راهپیمایی موتوری ۲۲ بهمن در اصفهان به‌جای انزجار از آمریکا به رئیس‌جمهور کشور توهین می‌کنند.

خطیب نماز جمعه شاهین‌شهر خارج شدن انصار الله یمن از فهرست به‌ اصطلاح تروریستی آمریکا را طرح فریب دولت بایدن برای انقلابیون این کشور ارزیابی کرد.

وی به تأخیر انداختن اخراج نیروهای تروریست آمریکا از منطقه را از اهداف نقشه جدید بایدن در یمن بیان و اضافه کرد: بایدن در تلاش برای تعیین تکلیف محمد بن سلمان است و او را عنصری نامطلوب برای آینده عربستان می‌داند و تلاش دارد تا همزمان که سعودی را از باتلاق اقدامات غلط وی بیرون می‌کشد، تکلیف جایگزینش را نیز روشن کند.

امام‌جمعه شاهین شهر با بیان این‌که فضای کشور کم‌کم دارد انتخاباتی می‌شود، تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراها با حضور حداکثری مردم  و آگاهانه باشد تا بیشترین دستاوردهای نصیب نظام جمهوری اسلامی ایران شود.

وی هشدار داد: مردم مواظب نامزدهای شوراهای شهر که دروغ می‌گویند و هزینه‌های میلیاردی برای نماینده شدن می‌کنند باشند؛ مگر نمایندگی شوراها چقدر منفعت دارد که برخی نامزدها حاضرند خرج‌های زیاد تبلیغاتی کنند!

حجت‌الاسلام هاشمی این تذکر راداد که نباید درحالی‌که برخی در کشور به نان شب خود محتاج هستند برخی اقلام غذایی آن‌قدر در گمرک در نوبت ترخیص بماند که فاسد شود.

وی نقش روحانیون را در دوران دفاع مقدس، پیروزی و استمرار نظام جمهوری اسلامی برجسته توصیف کرد و مردم را به هوشیاری در برابر تبلیغات دروغین در قبال مقام شامخ روحانیت انقلابی و خدمت‌گذار فراخواند.

وی این نکته را یادآوری کرد: دشمنان در حال تحریف تاریخ معاصر دوره رضاخان هستند و می‌خواهند حکومت استبدادی این دوره تاریک تاریخ را برای ملت ایران وارونه روایت کنند.

امام‌جمعه شاهین‌شهر که همچون هفته‌های پیشین درباره اهمیت مقام خانواده از نگاه دستورات دینی سخن می‌گفت زوجین را به رعایت حقوق متقابل، محبت به یکدیگر، اخلاق حسنه و پرهیز از پیروی از فرهنگ مبتذل غربی توصیه کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۸/ک۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول