اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پشت میزنشینی نباید سبب توهین به انقلاب شود

امام جمعه موقت شهرضا گفت: اگر مدیر و کارمندی پشت میز بنشیند و پشت میز نشینیش سبب شود که کسی به انقلاب توهین کند باید جوابگو باشد.

پشت میزنشینی نباید سبب توهین به انقلاب شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام صادق کفیل ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرضا با اشاره به ماه مبارک رجب اظهار داشت: تنها ماهی که منادی هر شب ندا می‌دهد این ماه است، ماه رجب ماه عبادت، بندگی و پرستش است.

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه باید مقید باشیم عبادت‌مان را در این ماه بیشتر کنیم، افزود: اعتکاف مسیر وصل است، باید سه روز را با خداوند خلوت کنیم و اگر در نمی‌توانیم در فضای عمومی و مسجد برویم در خانه عزلت کنیم.

وی با بیان اینکه مردم شهرضا مردمی متدین و انقلابی هستند و نخستین شهری که در کل کشور مجسمه شاه بر زمین زده شد، شهرضا بود، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند، من جان ناقابلی و جسم ناقصی دارم، اندک آبرویی هم دارم همه این‌ها را در راه انقلاب و اسلام فدا خواهم کرد، رهبر خطاب به صاحب الزمان (عج) فرمودند، صاحب این کشور و انقلاب شما هستید، در این راه با دعا و حمایت خود پشتیبانی فرما؛ هر چه به رشد انقلاب کمک کنیم به رشد کشور حضرت مهدی (عج) کمک کرده‌ایم.

کفیل با بیان اینکه در ۴۰ ساله انقلاب موفق بوده‌ایم و هر سال این نظام رشد داشته است، بیان کرد: اگر مدیر و کارمندی پشت میز بنشیند و پشت میز نشینیش سبب شود که کسی به انقلاب توهین کند باید جوابگو باشد.

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به اینکه دغدغه همه اهل بیت (ع) تشکیل حکومت دینی بوده است، حضرت امام (ره) فاطمیه و غدیر را فهمید و واقعه غدیر را عملیاتی کرد، بیان کرد: حضرت امام (ره) با انقلاب که در ایرانی رخ داد مفهوم انتظار را به مردم یاد داد، انقلاب اسلامی احیا کننده دین در کل دنیا است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه یکسال از شیوع کرونا در کشور می‌گذرد، عنوان کرد: مردم با کمک‌های مؤمنانه به میدان آمدند، باید از مسؤولان وزارت بهداشت تشکر کرد، جزو اول کشورهایی هستیم که واکسن کرونا را تولید کرده‌ایم، از پرستاران و جامعه پزشکی تشکر می‌کنیم، بسیار خوب میدان آمدند.

کفیل با بیان اینکه جامعه نظام پزشکی در این یکسال خودش را خوب نشان داد، خاطرنشان کرد: طرح سردار سلیمانی با کمک بسیجیان بسیار خوب عمل کرد، این حرکت بسیار خوب در کاهش آمار کرونا بسیار موثر بود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ک۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول