اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

معوقه هفته دهم لیگ برتر| گل‌گهر در سیرجان تحقیر شد/ قهرمانی نیم فصل هدیه قلعه نویی به پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار معوقه هفته دهم لیگ برتر مقابل گل‌گهر به برتری پرگل رسید.

معوقه هفته دهم لیگ برتر| گل‌گهر در سیرجان تحقیر شد/ قهرمانی نیم فصل هدیه قلعه نویی به پرسپولیس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم‌های گل‌گهر و پرسپولیس از ساعت 15:40 امروز در دیدار معوقه هفته دهم لیگ برتر به میزبانی ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه 5 بر صفر به نفع پرسپولیس به پایان رسید.

پرسپولیس با ثبت پنجمین برد متوالی خود و اولین پیروزی با اختلاف چهار گل در لیگ بیستم، بهترین نتیجه‌اش را رقم زد تا با  30 امتیازی شدن مقتدرانه قهرمانی نیم فصل را به دست آورد. همچنین شاگردان امیر قلعه نویی هم با متحمل شدن سنگین‌ترین شکست خود از ابتدای حضور در لیگ برتر برای چهارمین دیدار پشت سر هم در خانه از کسب برد ناکام ماندند تا با 23 امتیاز و تفاضل گل منفی یک به رتبه هفتم سقوط کنند.

این برد همچنین سبب شد شاگردان یحیی گل محمدی با رسیدن به تفاضل گل مثبت 13 به اولین تیمی تبدیل شوند که تفاضل‌شان در این فصل دو رقمی می‌شود.

داور: پیام حیدری

کمک‌ها: سعید علی نژادیان و فرهاد فرهادپور

کارت زرد: سعید الهویی(مربی) و بهنام برزای از گل گهر

کارت قرمز: بهنام برزای(84) از گل گهر

گل‌ها: احمد نوراللهی(30) ، امید عالیشاه(60) مهدی شیری(68) احمدرضا زنده‌روح(72- گل به خودی) سیامک نعمتی(87) برای پرسپولیس

ترکیب گل‌گهر: مهرداد بشاگردی، سیدعلیرضا ابراهیمی، آرمین سهرابیان(69- امین پورعلی(88- علیرضا آرتا) بهنام برزای، میلاد زکی پور، علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده روح، علی اصغر عاشوری، سعید صادقی(88- علی قربانخانی) رضا محمودآبادی(55- عرفان افراز) یونس شاکری 

سرمربی: امیر قلعه نویی

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، سعید آقایی(90- محمد انصاری) میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی(90- محمد شریفی) وحید امیری(75- مهدی عبدی) احسان پهلوان(85- محمد مهدی مهدیخانی) و امید عالیشاه(85- علی شجاعی)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

دقیقه یک

ارسال امید عالیشاه از سمت چپ زمین گل‌گهر با ضربه سهرابیان بیرن رفت و روی ارسال این کرنر هم ضربه سر سیامک نعمتی از بالای دروازه عبور کرد.


دقیقه 12

سیامک نعمتی ارسال سعید صادقی را دفع کرد که در ریباند ضربه رضا محمودآبادی با واکنش خوب حامد لک دفع شد. در ادامه برخورد توپ به پای ابراهیمی به کرنر رفت و درحالیکه بازیکنان تیم آبی‌پوش اعتقاد به اعلام پنالتی داشتند، فرهاد پور کمک داور دوم بازی اعلام آفساید کرد.


دقیقه 16

کرنر بازیکن گل‌گهر از سمت چپ زمین روی دروازه پرسپولیس ارسال شد و پس از اثرگذاری احمدرضا زنده روح روی توپ ضربه پای چپ آرمین سهرابیان از کنار دروازه لک بیرون رفت.


دقیقه 19

ارسال کرنر زنده روح از سمت راست زمین به شکل مستقیم به تیر عمودی سمت راست دروازه لک برخورد کرد و در ریباند هم مدافعان پرسپولیس ضربه عاشوری را به کرنر فرستادند.


دقیقه 20 

در موقعیت ضدحمله پرسپولیس ارسال پهلوان با ضربه سر زکی‌پور به کرنر رفت.


دقیقه 22

بازیکن تیم میزبان قصد داشت از جلو آمدن لک استفاده کرده و توپ را از فاصله دور وارد دروازه کند اما ضربه وی با اختلاف زیاد بیرون رفت.


دقیقه 23

سانتر زکی‌پور از سمت چپ زمین را سید جلال حسینی برگشت داد و در ریباند هم ضربه کم دقت سعید صادقی از بالای دروازه عبور کرد. 


دقیقه 30

سعید آقایی با نفوذ به محوطه جریمه گل‌گهر پاس در عرضی را ارسال کرد که توپ پس از برخورد به علیرضا ابراهیمی، در مقابل دروازه خالی به نوراللهی رسید تا وی با ضربه ای دقیق گل اول پرسپولیس را به ثمر برساند.


دقیقه 34

ضربه سر عالیشاه روی سانتر پهلوان در اختیار بشاگردی قرار گرفت.


دقیقه 35

لک با واکنشی خوب ارسال زکی‌پور را برگشت داد و در ادامه هم مدافعان پرسپولیس توپ را دور کردند.


دقیقه 36

بشاگردی شوت روی پای پهلوان را در دو مرحله جمع کرد.


دقیقه 38

سانتر سعید صادقی با ضربه سر یونس شاکری به موقعیتی جدی تبدیل شد اما لک با واکنشی تماشایی این توپ را به کرنر فرستاد.


دقیقه 43

وحید امیری پس از دریافت پاس عالیشاه در موقعیت تک به تک با مهرداد بشاگردی قرار گرفت اما ضربه این بازیکن با واکنش دروازه‌بان گل‌گهر دفع شد.


دقیقه 55

حامد لک در مصاف تک به تک با علیرضا علیزاده با واکنشی خوب ضربه هافبک دفاعی گل‌گهر را دفع کرد.


دقیقه 60

عالیشاه پس از دریافت پاس سیامک نعمتی با سرعتی زیاد به سمت دروازه گل‌گهر فرار کرد و در شرایطی که سهرابیان را پشت سر خود داشت توپ را با ضربه‌ای دقیق از بین پاهای بشاگردی عبور داد تا گل دوم پرسپولیس هم به ثمر برسد.


دقیقه 68

مهدی شیری توپ را در گوشه پشت محوطه جریمه گل‌گهر به سیامک نعمتی رساند و در شرایطی که بشاگردی ضربه هافبک پرسپولیس را دفع کرده بود در ریباند خود شیری با ضربه سری دقیق گل سوم سرخ‌پوشان را وارد دروازه میزبان کرد.


دقیقه 72

ارسال پاس در عرض مهدی شیری از سمت راست زمین با ضربه احمدرضا زنده روح، مدافع گل‌گهر به گل چهارم پرسپولیس تبدیل شد. 


دقیقه 77

پاس در عمق میلاد سرلک به مهدی عبدی رسید اما ضربه وی به تیر افقی دروازه پرسپولیس برخورد کرد.


دقیقه 87

دفع ناقص ارسال علی شجاعی از سوی بشاگردی سبب شد سیامک نعمتی در مقابل دروازه خالی گل پنجم پرسپولیس را به ثمر برساند.


دقیقه 88

ضربه علی اصغر عاشوری از بالای دروازه پرسپولیس بیرون رفت.


انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول