اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

انتظاری: نتیجه مقابل گل‌گهر غافلگیر کننده بود/ گل نزدن مهاجمان در برد 5 بر صفر خوب نیست

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: برتری 5 بر صفر پرسپولیس مقابل گل‌گهر غافلگیر کننده بود

انتظاری: نتیجه مقابل گل‌گهر غافلگیر کننده بود/ گل نزدن مهاجمان در برد 5 بر صفر خوب نیست

سهراب انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در باره برتری 5 بر صفر پرسپولیس مقابل گل گهر در دیدار معوقه هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس با این نتیجه و بازی ما را غافلگیر کرد. این برد سبب می‌شود تعطیلی 10 روزه نیم فصل به بازیکنان، مربیان و هواداران پرسپولیس حسابی خوش بگذرد و شاگردان گل محمدی هدیه خوبی به هواداران دادند.

وی افزود: تیم ما دو سه هفته قبل دو عزیز خود را از دست داد که حال همه پرسپولیسی‌ها به دلیل غم درگذشت این دو عزیز گرفته شد. ما در این مدت حالت خوبی نداشتیم اما تیم در بازی مقابل گل گهر برد خوبی به دست آورد و تا حدی غم  هواداران را کاهش داد.

مهاجم اسبق پرسپولیس تصریح کرد: برتری 5 بر صفر آن هم در خانه گل گهر سبب شد بهترین نتیجه فصل برای تیم ما رقم بخورد. در کنار آن بازی خیلی زیبایی را هم از پرسپولیس دیدیم. البته این تیم در 5-4 دیدار پایانی نیم فصل عملکرد خیلی خوبی داشت و همه بازی‌ها را با برد به اتمام رساند.

انتظاری ادامه داد: باید به بازیکنان و کادر فنی خسته نباشید و به هواداران تبریک گفت. از حالا به بعد تازه رقابت برای کسب قهرمانی شروع می‌شود و قطعا پرسپولیس نیم فصل دوم سختی را برای رقم زدن پنجمین قهرمانی پیش رو خواهد داشت.

وی با اشاره به عملکرد گل گهر در نیمه اول این مسابقه توضیح داد: گل گهر در نیمه اول فوتبال خوب و زیبایی ارائه داد. در سوی مقابل پرسپولیس به قول فوتبالی‌ها اقتصادی بازی کرد و با  بستن راه‌های نفوذ حریف گل نخورد. با همان یک گل هم بازی را در نیمه دوم در اختیار گرفت. تجربه بازیکنان پرسپولیس بیشتر از گل گهر بود و از همین موضوع به بهترین شکل استفاده و بازی را به سود خودشان تمام کردند.

مهاجم اسبق پرسپولیس درباره لزوم تقویت این تیم در نیم فصل دوم گفت: واقعیت این است که پرسپولیس نیاز به تقویت دارد. هرچند با بردن تیم تمام معایب از بین می‌رود اما پرسپولیس در شرایطی مقابل گل‌گهر پنج گل به ثمر رساند که مهاجمانش یک گل هم به ثمر نرساندند و در دیدارهای اخیر حتی بدون مهاجم بازی را شروع کرده است.

انتظاری تصریح کرد: تمام بار گلزنی پرسپولیس اکنون روی دوش وینگر‌ها و مهاجمان سایه‌ است. پست اصلی احمد نوراللهی هافبک دفاعی است اما وی با شش گل بهترین گلزن تیم در نیم فصل اول شد. برای این تیم بزرگ خوب نیست که بدون مهاجم بازی کند. قطعا در نیم فصل دوم بازی‌ها سخت تر می شود و با توجه به اینکه برخی تیم‌ها برای فرار از سقوط، کسب سهمیه آسیا و قهرمانی بازی می‌کنند، این تیم نیاز به تقویت دارد. 

وی ادامه داد: کسب امتیاز در نیم فصل دوم خیلی سخت تر است. البته در نیم فصل دوم با اضافه شدن ترابی و آل کثیر باز هم نیاز به یک مهاجم، هافبک طراح و مدافع میانی خوب داریم. بازی‌های پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا فشرده است و باید در این پست‌ها بازیکن جذب شود.

پیشکسوت تیم پرسپولیس عنوان کرد:‌ البته نفرات جدید باید در سطح همین نفرات فعلی یا بهتر از آنها باشند. در غیر این صورت اگر قرار باشد نفراتی سطح پایین تر به تیم بیایند با همین نفرات می‌توان به کار ادامه داد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول