اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مردم به گذشته افتخار می‌کنند اما به وضع کنونی معترض‌ هستند/ چه تضمینی هست با بایدن پیمان ببندیم و دیگری آن را نشکند

دبیر تشخیص مصلحت نظام خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: ملت ایران به پیمان‌شکن جایزه نمی‌دهد؛ ترامپ آمد و پیمان شکست ما بیاییم به شما جایزه بدهیم، چه ضمانتی دارد که با تو پیمان ببندیم و فردا یکی دیگر آن را نشکند.

مردم به گذشته افتخار می‌کنند اما به وضع کنونی معترض‌ هستند/ چه تضمینی هست با بایدن پیمان ببندیم و دیگری آن را نشکند

به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد، محسن رضایی بعد از ظهر امروز در گلزار شهدا شهر یزدانشهر در حضور مردم این شهرستان ضمن تبریک اعیاد ماه رجب اظهار داشت: افتخار می‌کنم که هم خون شما هستم از میان شما برخاستم و هم اگر کاری هم انجام دادم وظیفه‌ای بود که بر دوش من بوده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادی از شهدای سرافراز شهرستان نجف‌آباد و شهید حاج احمد کاظمی اظهار داشت: وقتی می‌گفتیم فلان عملیات یا خط باش سریع با فرزندان شما سخت‌ترین دشمن را از پای در می‌آورد و از میدان‌های مین و سیم‌های خاردار عبور می‌کرد؛ سنگرهای دشمن پشت سر می‌گذاشت و همین شهدا بودند که ما توانستیم بعد از دویست سیصد سال در تاریخ ایران شاهد پیروزی باشیم و بنویسیم.

وی در ادامه افزود: شهدای شما نقش بسیار بزرگی داشتند، همین شهید عزیز ما آقا محسن حججی نجف‌آبادی در دنیا قیامت بپا کرد؛ او می‌خواست ثابت کند که کدام الله اکبر، الله اکبر حقیقی است و در حقیقت این الله‌اکبری که در ایران اسلامی گفته می‌شود از ته دل ملت ایران بر می‌خیزد از اعتقادات صاف و زلال و پاک ایرانی‌ها اعتقاد به خدا است و این شهید عزیز شما این حادثه را به وجود آورد. 

رضایی در ادامه گفت: دشمنان می‌خواهند ایران را متوقف کنند و می‌گویند برگردید این‌ها افرادی هستند که سیاه‌نمایی می‌کنند و خیال‌باف هستند. در داخل کشور مواجه هستیم با این افراد خیال‌پرداز که قصد دارند فرصت‌های تاریخی را از ملت ایران بگیرند. 

رضایی در ادامه گفت: پیشرفت‌های بزرگی کرده‌ایم و هم مشکلات جدی داریم اما باید واقع‌بین باشیم پیروزی‌های ملت ایران را باید ببینیم مشکلات مردم هم باید ببینیم؛ موشک‌های برد ۲هزار کیلومتری را باید ببینیم، بیکاری مردم و جوانان را در نجف‌آباد و یزدانشهر را هم باید ببینیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اقتصاد کشور را ضعیف خواند و عنوان کرد: باید در مقابل سیاه‌نماها و خیال‌پردازها بایستیم و نمی‌خواهیم متوقف شویم، مردم ما از آنچه که تا کنون پیش آمده راضی نیستند اما از موفقیت‌های خودشان هم ناراضی نیستند؛ ناراضی و راضی بودن دو مساله متفاوت است آیا ما از شهدا، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی که به دست آوردیم ناراضی هستیم؟ ملت از این‌ها ناراضی نیست ملت ایران از ضعف‌های کشور ناراضی است.

رضایی ابراز داشت: چرا دولت ها باید به مردم وعده بدهند و به آن عمل نکنند. مردم حق دارند که از وعده‌های تکراری بدون عمل ناراضی باشند؛ باید با مردم صادق باشیم، شکاف بین مردم و دولت خطرناک است، صداقت است که این ارتباط را حفظ می‌کند.

وی گفت: مردم ما به گذشته خود افتخار می‌کنند اما به وضع کنونی نیز معترض هستند. می‌خواهند گرانی و بیکاری نباشد، اشتغال باشد و جوانان با عزت زندگی کنند. باید به سریال دولت‌های تکراری پایان داده شود. آن‌ها با وعده‌های تکراری و امیدهای کاذب ما را به اینجا رساندند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن حساس خواندن موقعیت کشور و دعوت همه مردم به صحنه انتخابات ابراز داشت: همه افراد توانمند باید بیایند، جناح‌های سیاسی ظرف اداری کشور را کوچک کرده‌اند این ظرف باید بزرگ شود. وقتی این ظرف کوچک باشد خیلی افراد بیرون اداره می‌مانند اما اگر این ظرف بزرگ شود جاهای خالی پیدا می‌‌شود و ممکن است از کشورهای دیگر هم به ایران بیایند و سرمایه‌هایی از ایران در خارج است به کشور باز می‌گردد.

رضایی معضل بیکاری را جدی خواند و افزود: بیکاران زیادی در کشور داریم، چرا باید اینطور باشد؛ در انقلاب و دفاع مقدس ظرفیت‌هایی ایجاد شد و همه افراد آمدند و باز هم جا بود مردم ما الان از نحوه اداره کشور ناراضی‌اند و این معنای مثبتی دارد ما می‌خواهیم جلو برویم راه ما را باز کنید.

وی در ادامه گفت: اگر صنعت در شهرها پا بگیرد از اطراف کارگر می‌آید و درآمد مردم چند برابر می‌شود بنابراین مردم از پایین آمدن قدرت خرید خود ناراضی اند، در یزدانشهر با هزار تومان نصف تخم‌مرغ می‌توان خرید خب معلوم است مردم ناراضی خواهند بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: حرف ما در داخل و خارج یک چیز است، آقای بایدن ملت ایران به پیمان‌شکن جایزه نمی‌دهد؛ ترامپ آمد و پیمان شکست ما بیاییم به شما جایزه بدهیم این یعنی اگر جایزه بدهیم چه ضمانتی دارد که با تو پیمان ببندند و فردا یکی دیگر آن را نشکند.

رضایی ابراز داشت: اگر بخواهیم پیمان‌شکنی را در سیاست خارجی در مقابل ایران پایان بدهیم نباید به پیمان‌شکنی جایزه بدهیم، می‌گوییم آمریکا و اروپا به تعهدات خود عمل کنند و تحریم‌ها را بردارند ببینید چه اتفاقی می‌افتد، اما باز انتظار دارید ما شروع کنیم؛ شما پیمان‌شکنی کردید ما جایزه بدهیم.

وی در پایان گفت: ملت ایران باید سال ۱۴۰۰ به میدان بیاید و یک پایه استوار را در کشور ایجاد کند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۹/ک۳۰/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول