اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رفع تحریم ها تنها راه حل است/زمان وعده های برجامی گذشته

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه ما در سال‌های قبل در برجام تجربه تلخی را پشت سر گذاشتیم گفت: راه حل فعلی نه وعده و وعید بلکه اقدام عملی برای انجام تعهدات از سوی غربی‌هاست.

رفع تحریم ها تنها راه حل است/زمان وعده های برجامی گذشته

محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر انجام تعهدات برجام از سوی ایران در صورت انجام تعهدات از سوی غرب خواهد بود، گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب کاملا روشن است و ابهامی ندارد.

وی ادامه داد: ما در ماجرای برجام در طول سال‌های قبل تجربه تلخی را پشت سر گذاشته‌ایم؛ به خاطر اینکه طرف مقابل به تعهدات خود در برجام عمل نکرده است.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: امروز نوبت آمریکا و دیگر طرف‌های غربی برجام است که به تعهداتشان عمل کنند و این مسأله امروز مدنظر ماست.

فرهنگی خاطرنشان کرد: مصوبه مجلس در مورد اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها در این فرایند برای انجام تعهدات غربی‌ها در برجام نقش مفید و موثری خواهد داشت.

وی افزود: امروز دیگر وعده و وعید در بحث برجام جایگاهی ندارد و صرف بازگشت آمریکا به برجام هم مسأله‌ای را حل نمی‌کند بلکه باید طرف مقابل به تعهدات برجامی خود عمل کند و تنها راه حل همین است.

به گزارش فارس، مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود در سالروز قیام مردم تبریز عنوان کرد که انجام تعهدات از سوی ایران در برجام نیازمند اقدام عملی در رفع تحریم‌ها و انجام تعهدات از سوی غرب است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول