اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

وزنه‌بردار دسته ۱۰۲ کیلوگرم: هدفم شکستن رکورد جهان است

ملی پوش وزنه برداری کشورمان گفت: سعی دارم اولین مدال در بزرگسالان را کسب کنم و هدف بعدی‌ام حمله به رکورد جهان است.

وزنه‌بردار دسته ۱۰۲ کیلوگرم: هدفم شکستن رکورد جهان است

رسول معتمدی‌سده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت جسمانی‌اش قبل از شرکت در مسابقات لیگ وزنه برداری باشگاه‌های کشور، اظهار داشت: شرایط بدنی‌ام در مرحله دوم لیگ خیلی خوب بود، چون تمرینات  منظم، سخت و پرفشاری را در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری به میزبانی اهواز پشت سر گذاشتم و یک وزنه خوب را به ثبت رساندم. اردوی تیم ملی بزرگسالان بسیار عالی و مطلوب بود. علی مرادی رییس فدراسیون، حجت‌الاسلام والمسلمین مالمیر رییس کمیته فرهنگی فدراسیون، محمد حسین برخواه و علی جباری مربیان تیم ملی بزرگسالان برای برگزاری این اردو زحمت فوق‌العاده زیادی کشیدند.

دارنده مدال برنز جوانان جهان، درباره کسب مقام نخست در دسته ۱۰۲ کیلوگرم فینال لیگ، عنوان کرد: خدا را شکر انتهای مرحله دوم اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در شهر اهواز به فینال لیگ برتر وزنه‌برداری که حکم انتخابی تیم ملی بزرگسالان را داشت ختم شد و توانستم مقام اول دسته  ۱۰۲ کیلوگرم را به دست بیاورم.

وزنه‌بردار سده‌لنجانی در مورد ارتقا رکورد دسته ۱۰۲ کیلوگرم ایران هم گفت: در مسابقات فینال لیگ به لطف خدا و زحمت  همه مربیان و عزیزانی که برایم زحمت کشیدند، توانستم با مهار وزنه ۲۱۹ کیلوگرمی، یک کیلوگرم رکورد دوضرب دسته ۱۰۲ کیلوگرم ایران را به نام خودم ثبت کنم. اما در حرکت سوم دوضرب اگر وزنه ۲۲۵ کیلوگرم را مهار می‌کردم دو کیلوگرم مجموع ایران را ارتقا می‌دادم.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات یکی از بهترین رقابتهای لیگ در سالها اخیر بود و در سطح بالایی برگزار شد. چون همه ملی‌پوشان وزنه زدند و رکورد های خیلی خوبی را خود به جا گذاشتند. سه تیم گهر زمین سیرجان، فولاد خوزستان و شرکت ملی حفاری برای قهرمانی رقابت داشتند.

معتمدی تاکید کرد: امسال توفیق این را داشتم که در خدمت مسئولان، مربیان و ورزشکاران محترم باشگاه ملی حفاری اهواز باشم. از اینکه به این تیم ملحق شدم و نتیجه خوبی را برای خودم و تیمم رقم زدم خوشحال هستم.

نایب قهرمان جوانان آسیا در مورد قراردادهای وزنه‌برداران در لیگ وزنه‌برداری، اذعان کرد: امسال با حضور تیم‌های گهر زمین و فولاد خوزستان قراردادهای وزنه‌برداری تا حدودی جان گرفت، ولی باز هم نسبت به سایر رشته‌ها بسیار ناچیز است. مبالغ ملی‌پوشان وزنه‌برداری که مقام‌های جهانی و المپیک دارند هم هنوز زیر ۱۰۰ میلیون تومان است.

 ملی پوش وزنه‌برداری بزرگسالان کشورمان با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی آسیا اواخر فروردین ماه ۱۴۰۰ در ازبکستان برگزار می‌شود، اظهار کرد: اگر در ترکیب تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا حضور باشم امیدوارم بتوانم نتیجه خوبی را بگیرم و اولین مدال بین‌المللی رده سنی بزرگسالان را بگیرم. تلاش می‌کنم تا در مسابقات پیش رو بهترین باشم و پله پله راه ترقی و پیشرفت را در وزنه‌برداری بالا بروم.

وی افزود: هدف بعدی‌ام حمله به رکورد بزرگسالان جهان خواهد بود. ان‌شاءالله با دعای خیر مردم کشورمان این مهم انجام شود و امیدوارم این رکورد در مسابقات آسیایی ثبت شود.

معتمدی خاطرنشان کرد: از کادر درمان، پرستاران و پزشکان محترم کشور که در این روزهای سخت کرونایی به جامعه خدمت می‌کنند، تشکر می‌کنم. از مردم خوب کشورم هم می‌خواهم این روزها بیشتر مراقب سلامتی خود و خانواده‌های‌شان باشند و بیشتر نکات بهداشتی را رعایت کنند تا ان‌شاالله این ویروس از بین برود. از علی مرادی ریاست فدراسیون، حمید محمدی رئیس هیئت استان اصفهان، استاد سید مرتضی سیف زاده پدر وزنه‌برداری استان مان، محمدحسین برخواه، علی اکبر خورشیدی فر، علی جباری اعضای کادر فنی تیم ملی، فراز رامهرمزی سرمربی تیم شرکت ملی حفاری اهواز، رشید شریفی و معینی مربیان استان که در این راه کمکم کردند، تشکر می‌کنم. همه کسانی که برای پیشرفت من زحمت کشیدن  دستانش را می‌بوسم ان‌شالله بتوانم زحمات‌شان را جبران کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول