اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

کاظمی: چیز ترسناکی برای کسب سهمیه وجود ندارد/از شرایط رقبا خبر نداریم

بانوی ملی‌پوش کایاک ایران گفت: در این مدت مسابقه‌ای در جهان برگرار نشده و چیز ترسناکی برای کسب سهمیه وجود ندارد.

کاظمی: چیز ترسناکی برای کسب سهمیه وجود ندارد/از شرایط رقبا خبر نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس، هدیه کاظمی درباره وضعیتش در فاصله کوتاهی که به مسابقات کسب سهمیه المپیک باقی مانده، عنوان کرد: دور سوم تمرینات ما از چند روز پیش آغاز شده و مسابقات کسب سهمیه هم اگر جابه‌جا نشود قرار است اردیبهشت ماه برگزار شود که امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم.

بانوی ملی‌پوش کایاک ایران درباره اینکه آیا ترکیب برای کسب سهمیه مشخص شده، گفت: هنوز زود است اما احتمالا تا فروردین نهایی خواهد شد.

کاظمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه امیدوار هستید مسابقات کسب سهمیه برگزار شود و دوباره به تعویق نیفتد، خاطرنشان کرد: تعویق مسابقات برنامه ما را بهم می‌ریزد چرا که مربی برای یک مسابقه در زمان خاص برنامه‌ریزی می‌کند اما تعویق یا لغو مسابقات همه چیز را بهم می‌ریزد.

ملی‌پوش قایقرانی ایران ادامه داد: نمی‌دانم مسابقات کسب سهمیه قطعی برگزار می‌شود یا نه چرا که اخیرا صحبت‌هایی شنیده شده در خصوص اینکه مردم ژاپن معترض هستند اما امیدوارم هر اتفاقی که می‌افتد به صلاح ورزشکار باشد. ما در این مدت از همه چیز زده‌ایم، در اردو بوده‌ایم اما به خاطر جابه‌جایی مسابقات در اوج و افت بودن خیلی سخت است.

وی درباره اینکه مدت طولانی از مسابقات دور بوده‌اید، ورود مستقیم به کسب سهمیه برای شما نگران کننده نیست، گفت: وقتی در مسابقات زیادی شرکت می‌کنیم می‌توانیم سطح خودمان را نسبت به رقبا بسنجیم و ببینیم کجای کار هستیم اما وقتی در این مدت مسابقه‌ای برگزار نشده چیز ترسناکی هم برای ما وجود ندارد. ما رکوردهای خودمان را می‌داریم و نسبت به گذشته روند رو به رشدی داشته‌ایم. اگر چه اردوها مدتی برگزار نشد اما مرتب تمرین داشتیم. تنها مشکل این است که نمی‌دانیم رقیبان چه شرایطی دارند، امیدوارم با این رکوردهایی که داریم شرایط برای مسابقات قابل قبول باشد.

کاظمی درباره استخدامش، گفت: آخر کار است و امیدوارم درست شود. بحث مالی در اردوها سنگین است و حل شدن این موضوع بار فکری ما را کاهش خواهد داد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول