اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

حضور دو هزار نفر از فرهنگیان فردیس در مسابقات قرآنی عترت و نماز

معاون تربیت بدنی و پرورشی آموزش و پرورش شهرستان فردیس گفت: دو هزار فرهنگی در ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز شرکت کردند که این مسابقات در دو بخش آوایی و پژوهشی در حال اجراست.

حضور دو هزار نفر از فرهنگیان فردیس در مسابقات قرآنی عترت و نماز

فرهاد منظوری، معاون معاون تربیت بدنی و پرورشی آموزش و پرورش شهرستان فردیس، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس، گفت: مرحله اول مسابقات پژوهش احکام و نهج البلاغه  فرهنگیان در بخش کتبی  در دورشته نهج البلاغه و احکام به صورت آنلاین و با لحاظ دوره ضمن خدمت برای شرکت کنندگان  حائز شرایط، در نظر گرفته شده است.

معاون معاون تربیت بدنی و پرورشی آموزش و پرورش شهرستان فردیس بیان کرد: در این مرحله و در این دو رشته پژوهشی بیش از دو هزار همکار فرهنگی از آموزش و پرورش شهرستان فردیس و ناحیه ۲ کرج  شرکت کردند که در این شرایط کرونایی حضور و علاقمندی همکاران محترم به ارتقاء دانش و فراگیری معلومات، ارزنده و قابل تقدیر است.

این مقام مسؤول همچنین یادآور شد: کتاب آموزش فقه استاد فلاح زاده با نکات آموزشی از احکام زندگی و در رشته نهج البلاغه کتاب نهجی به نهج البلاغه از سوی وزارت آموزش و پرورش به عنوان منابع آزمون برای ششمین دوره مسابقات فرهنگیان در نظر گرفته شده است. شرکت کنندگان در مسابقات آوایی قرائت و حفظ قرآن نیز با ارسال ویدئوهای تلاوت خود در مسابقه شرکت می‌کنند.

منظوری ادامه داد: همکاران فرهنگی علاوه بر امتیازات شرکت در مسابقه، از امتیازات گواهی احکام و نهج البلاغه از مسابقات قرآن، عترت و نماز  بهره مند خواهند شد.

وی هدف از برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز برای فرهنگیان را انس بیشتر فرهنگیان با مفاهیم قرآن، نهج‌البلاغه و احکام، جذب حداکثری و مشارکت در توسعه معارف قرآن، عترت و فرهنگ نماز و تشویق و ترغیب فرهنگیان مستعد به فراگیری آموزه‌های مذهبی و دینی و شناسایی قاریان و حافظان در میان فرهنگیان اعلام کرد و دستیابی به این اهداف را در توسعه فرهنگ قرآنی و باورهای اعتقادی در پرورش نسل آینده موثر دانست.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول