اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

احتمال وقوع یخبندان شبانه تا پایان هفته در خراسان رضوی/ هوا سرد می‌شود

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: تا روز دوشنبه نوسانات دمایی قابل توجهی نداریم اما از روز سه‌شنبه کاهش دما در استان آغاز می‌شود به طوری‌که ممکن است در روز پنجشنبه دما نسبت به امروز کاهش ۸ درجه‌ای داشته باشد.

احتمال وقوع یخبندان شبانه تا پایان هفته در خراسان رضوی/ هوا سرد می‌شود

آیدا فاروقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: برای نواحی نیمه شرقی خراسان رضوی طی امروز و فردا پیش‌بینی افزایش ابرناکی داریم که این افزایش ابر ممکن است باعث بارش‌های پراکنده برف و باران به‌ویژه در مناطق کوهستانی شمال‌غرب مانند توابع قوچان شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی افزود: از روز چهارشنبه در مناطق کوهستانی شمال و نواحی مرکزی استان بارش‌های پراکنده دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه از روز دوشنبه بعد از ظهر به تدریج بر سرعت وزش باد افزوده می‌شود، پدیده غالب جوی تا پایان هفته در خراسان رضوی را وزش باد عنوان کرد.

فاروقی گفت: امروز نسبت به روز گذشته در کلانشهر مشهد افزایش ۴ درجه‌ای دما را شاهد هستیم به طوری‌که دما در گرمترین ساعات روز به ۱۲+ درجه سلسیوس می‌رسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خصوص نوسانات دمایی هم گفت: تا روز دوشنبه نوسانات دمایی قابل توجهی نداریم اما از روز سه شنبه کاهش دما در استان آغاز می‌شود به طوری که ممکن است در روز پنجشنبه دما نسبت به امروز کاهش ۸ درجه‌ای داشته باشد.

وی اذعان کرد: شاید الان برای اظهار نظر در خصوص یخبندان شبانه پایان هفته زود باشد اما این امر دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول