اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

توزیع بسته‌های معیشتی از سوی ستاد فرمان امام (ره) در گچساران

مسوول گروه جهادی رمضان شهابی گفت: بسته‌های ارزاق معیشتی از سوی ستاد فرمان امام (ره) در روستاهای چهاربیشه و ماهورباشت گچساران توزیع شد.

توزیع بسته‌های معیشتی از سوی ستاد فرمان امام (ره) در گچساران

رضا رضایی مسوول گروه جهادی شهید رمضان شهابی  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران  از توزیع بسته‌های معیشتی در بین اقشار آسیب دیده از کرونا خبر داد.

 وی با بیان اینکه از شیوع ویروس کرونا تاکنون بسته‌های کمک معیشتی در بین اقشار آسیب دیده از کرونا در مناطق مختلف این شهرستان توزیع شده است، گفت: این گروه جهادی به منظور کمک به اقشار آسیب دیده ناشی از کرونا  در چندین مرحله بسته‌های کمک معیشتی، نوشت افزار و کیف را توزیع کرده است.

 مسوول گروه جهادی رمضان شهابی ابراز کرد: جامعه هدف این گروه جهادی بیشتر مناطق روستایی و محلات کم برخوردار  است.

 رضایی در ادامه از توزیع بسته کمک معیشتی  از سوی ستاد فرمان امام (ره)  در مناطق روستایی گچساران خبر داد  و گفت: هم اکنون 150 بسته معیشتی بین دانش آموزان نیازمند و آسیب دیده‌گان بیمارن کرونایی در شهرستان گچساران  و در مناطقی در روستاهای چهاربیشه و ماهور باشت توزیع شد.

 به گزارش فارس، به گفته مدیر ستاد اجرایی فرمان امام استان کهگیلویه و بویراحمد در طرح شهید سلیمانی و شناسایی افراد آسیب دیده از کرونا ۱۶ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش احسان و همدلی بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد توزیع  شد.

شایان نادری ابراز کرد: ارزش ریالی این بسته‌ها ۱۶ میلیارد ریال است که  این بسته‌ها توسط گروه‌های جهادی که با قرارگاه ستاد فرمان امام همکاری می‌کنند در بین افراد آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع شد.

او بیان کرد: این بسته‌ها شامل سه عدد ماکارونی، یک بسته حبوبات، رب گوجه و دو عدد روغن مایع است که ارزش ریالی هر بسته یک میلیون ریال است.

نادری با بیان اینکه تاکنون ۴ مرحله رزمایش احسان و همدلی در استان برگزار شده گفت: این رزمایش‌ها در قالب مشق احسان، احسان و سلامت و احسان و همدلی اجرا شده که در مجموع بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال ارزش ارزاق و بسته‌هایی بوده که در استان توزیع شده است.

مدیر ستاد اجرایی فرمان امام استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در رزمایش همدلی ۲۵ هزار بسته غذایی در مناطق کمتر برخوردار استان توزیع ، ۴۰ هزار بسته پروتینی و ۱۸ هزار بسته لوازم‌التحریر و 20 هزار بسته بهداشتی  توزیع شد.

انتهای پیام/82031
 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول