اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ملاک و شاخص رفتار انقلابی، تحقق شعار و عمل با هم است

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس با اشاره به لزوم شفافیت گفت: گفتار و عمل نمایندگان باید یکی باشد.

ملاک و شاخص رفتار انقلابی، تحقق شعار و عمل با هم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حامد علیزاده امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به رفتار دوگانه برخی نمایندگان در رابطه با تصویب طرح شفافیت، گفت: متأسفانه با گذشت زمان طولانی از فعالیت مجلس شاهد رفتاری دوگانه از سوی برخی نمایندگان بودیم، نمایندگانی که با وجود آنکه در برابر رسانه‌ها و چشمان مردم در ظاهر خود را موافق شفافیت آرا معرفی کردند، ولی تاکنون در عمل مانع اجرای این طرح شده‌اند، تا همچنان ثابت کنند مردم را محرم خویش نمی‌دانند.

علیزاده با اشاره به وظیفه بسیج دانشجویی اظهار داشت: بسیج برخود لازم می‌داند در مواجهه جبهه‌های نبرد حق و باطل، طرف حق را گرفته و تا پای جان از آرمان‌های انقلاب دفاع کند؛ چه این جبهه باطل در خارج از مرزهای این کشور و چه در داخل مرزهای ایران و در بین مسئولین منافق و به ظاهر انقلابی باشد.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس بیان کرد: ملاک و شاخص برای ما گفتار و عمل انقلابی توأمان با هم است؛ نه دادن شعار که متأسفانه در بین برخی رواج پیدا کرده است.

وی ادامه داد: اما بدانند و آگاه باشند که مردم و چشم ناظر آنها، جنبش دانشجویی، به هیچ‌وجه این رفتارها را تاب نیاورده و این اقدامات را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت.

این فعال دانشجویی گفت: اگر این نمایندگان به این رفتار خود ادامه دهند و رفتار خود را اصلاح نکنند، بسیج دانشجویی از آنجایی که بر خود لازم می‌داند تا به صورت شفاف مردم را در جریان عملکرد نمایندگان منتخب شأن قرار دهد، ضمن انتشار اسامی این افراد، به صورت گسترده این اقدام آنها را در حوزه انتخابیه‌شان برای مردم اطلاع‌رسانی و تشریح خواهد کرد.

علیزاده تاکید کرد: بسیج دانشجویی استان فارس با رصد عملکرد نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی همواره در پی احقاق حقوق و مطالبات مردم شریف این استان می‌باشد و کم کاری، رفتار منفعلانه، منافقانه و ضد منافع مردم شریف استان فارس را بر نمی تابد و با شدت با آن برخورد خواهد کرد.

وی تصویب طرح شفافیت را مطالبه جریان دانشجویی برشمرد و افزود: بی‌شک حساسیت به شفافیت در بین مردم و نخبگان به حد اعلای خود رسیده است و بر خلاف فکر برخی نمایندگان، لازم به ذکر است که هم اکنون ظرفیت شفافیت در سطوح مختلف حکومتی و به خصوص بین مردم وجود دارد.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول