اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ضلع شمالی تپه اشرف ساماندهی می‌شود/ ادامه کاوش‌ها در میراث پنهان اصفهان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: تفاهم‌نامه ساماندهی تپه اشرف اصفهان با حضور شهردار اصفهان بررسی و به امضای طرفین رسید.

ضلع شمالی تپه اشرف ساماندهی می‌شود/ ادامه کاوش‌ها در میراث پنهان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، فریدون اله‌یاری با اشاره به نشست مشترک با شهردار اصفهان اظهار کرد: در این نشست، مواردی از قبیل ادامه عملیات کاوش، ایجاد سایت موزه، محوطه‌سازی و ساماندهی تپه اشرف اصفهان بررسی شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان افزود: با توجه به بررسی‌های انجام شده، تفاهم نامه‌ای به امضای دو طرف رسید که طبق این تفاهم‌نامه، شهرداری اصفهان با نظارت مستقیم کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، عملیات ساماندهی و محوطه‌سازی ضلع شمالی تپه اشرف اصفهان را آغاز خواهند کرد.

وی تأکید کرد: با توجه به مفاد این تفاهم‌نامه، مواردی از قبیل ایجاد سایت موزه، نخاله‌برداری، استفاده از اشیای کشف شده این محوطه در سایت موزه با هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان توسط شهرداری اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول